כלים לשירותך

גלישה בטוחה במזרחי-טפחות

אנו במזרחי-טפחות משקיעים מאמצים רבים ומשתמשים בטכנולוגיה מתקדמת של אבטחת מידע, כדי לאפשר לך גלישה מאובטחת.

בנק מזרחי-טפחות הינו הבנק הראשון בארץ שקיבל תקן לניהול אבטחת מידע 27001 ISO. תו התקן, שניתן מטעם מכון התקנים, מהווה תעודת מצוינות בהיבטי אבטחת מידע, ומשמעו שהבנק עומד בדרישות המחמירות ביותר הקיימות בתחום.
 
  

כיצד מתבצעת אבטחת המידע במזרחי-טפחות

במקביל לכללים עליהם אנו ממליצים לגלישה בטוחה ולשימוש נכון בסיסמה, מפעיל הבנק שורה של אמצעי אבטחה נ​וספים:

  •  ​שימוש באמצעים מתקדמים לאיתור ניסיונות חדירה של גולשים בלתי מורשים 
  •  הצפנת המידע העובר בין מחשבך למחשבי הבנק, למניעת ציתות של גורמים עוינים 
  •  ניתוק אוטומטי של המערכת לאחר 15 דקות של אי פעילות מצידך, כדי למנוע פעילות לא מורשית בחשבונך 
  •  בדיקה מתמדת ומתמשכת של אתר הבנק והיערכות מלאה לסיכוני אבטחת מידע
  •   
 

 

דיווח על חשד להונאה

בכל מקרה בו יש חשד לשימוש לא מורשה בחשבונך או להונאת פישינג, עליך להודיע מיידית לבנק בערוץ הנוח לך:

  •  טלפון לנציג​ מזרחי-טפחות: 8860*
  •  טלפון למוקד התמיכה הטכנית: 03-6011000
  •  בדואר אלקטרוני  (אין למסור פרטים חסויים כגון מספר ושם חשבון בדואר האלקטרוני)
  • אם העברת פרטים אישיים (שם משתמש, סיסמה, מספר חשבון, מספר כרטיס אשראי מספר תעודת זהות וכו') לאתר המתחזה לאתר הבנק - יש להחליף מיידית את שם המשתמש והסיסמה. אם העברת לאתר מתחזה את פרטי כרטיס האשראי שלך, עליך לדווח על כך מיידית לחברת כרטיסי האשראי.

 

בכל מקרה, מזרחי-טפחות מעניק לך תעודת אחריות בגין הוצאת כספים מחשבונך שבוצעה ללא הרשאתך.

 

 
 

​​
​​​​​​​​​​