Generic placeholder image

נגישות במזרחי-טפחות

במזרחי-טפחות מציבים את השירות האישי והנגישות כערכים מובילים. בהתאם לכך, אנו משקיעים רבות בהנגשת השירותים הבנקאיים לכלל לקוחותינו

שירות אישי ונגיש 

בנק מזרחי-טפחות נוקט את מרב המאמצים ומשקיע משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, הוגן, נגיש ומקצועי. אנו עורכים את ההתאמות הנדרשות לשיפור הנגישות הפיזית בסניפים, נגישות האתר והאפליקציה ושירות הלקוחות, בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות ולתקנות שהותקנו מכוחו, ולערכי השירות שלנו. בכוונתנו להמשיך ולפעול להרחבת נגישות השירותים

נגישות בסניפים

אנחנו משפרים את הנגישות הפיזית לסניפי הבנק, כדי לאפשר גישה נוחה ולספק שירות מיטבי גם ללקוחות עם מוגבלות וצרכים מיוחדים.

למידע על הסדרי הנגישות הקיימים בכל סניף, יש להיכנס למנגנון איתור סניפים ולבחור בשם הסניף שמעוניינים במידע אודותיו.

עקב בעיות הנדסיות אשר נמצאות בטיפול, סניף רמת אשכול אינו נגיש לאנשים עם מוגבלות פיזית (בדרך מהחניות הסמוכות אל הסניף יש מדרגות ללא רמפה/מעלית). ניתן לפנות לבנקאי האישי באמצעות ההתכתבות המאובטחת באתר הבנק ובאפליקציה או בטלפון 8860* לצורך מציאת פתרון חלופי לקבלת שירות. הבנק פועל להסדרת הנושא בהקדם.

שירות נגיש מהבנקאים שלנו

אנו מציעים שירות נגיש גם ללקוחות המתקשים בקבלת שירות טלפוני, בהם לקויי שמיעה וחירשים, מתקשים בדיבור, בהבנה ועוד. לצורך כך התאמנו את השירות הטלפוני: נתב השיחות הוקלט בקצב איטי, בשפה ברורה וללא מוזיקת רקע.

בנוסף לטלפון, אנחנו מציעים אמצעים חלופיים לתקשורת עם הבנק:

  • ביצוע פעילות באתר הבנק
  • התכתבות מאובטחת עם בנקאי בדוא"ל
  • התכתבות עם בנקאי ב-SMS - באמצעות שליחת הודעת טקסט למספר 8860 (ללא כוכבית) או למספר 03-5558860

יש לציין את דרך ההתקשרות המועדפת עליך, כדי שנוכל לחזור אליך בערוץ התקשורת המתאים לך.

אנו מקיימים הדרכות עובדים לשירות נגיש - להכרת תחום הנגישות, ליצירת מודעות בקרב העובדים ולהקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.

נגישות באפליקציות

  • במערכת הפעלה iOS האפליקציות נבדקו על אייפון עם גרסת iOS 15.2.1
  • במערכת הפעלה אנדרואיד האפליקציות נבדקו על מכשיר 10 GALAXY S עם גרסת אנדרואיד 11
  • במערכת הפעלה אנדרואיד האפליקציות נבדקו עם קורא מסך TALKBACK גרסה 13.0.02.0
  • במערכת הפעלה iOS האפליקציות נבדקו עם קורא מסך מסוג voice over

שימוש באפליקציה עם קורא מסך

  • ניתן לגלוש בעזרת מחוות SWIPE להעברת הפוקוס מרכיב לרכיב, או על ידי EXPLORE BY TOUCH כלומר מעבר עם האצבע על הרכיבים על המסך והפעלתם.
  • בשימוש במכשיר אנדרואיד מומלץ להפעיל את האפשרות "גלילה אוטומטית ברשימות"
  • היכן שניתן הוגדרו רכיבים מוכרים, כגון: צ'ק בוקס, רשימה, כותרות וכו'. ניתן לנווט בין רכיבים אלו ע"י שימוש בבורר במכשיר המובייל (רוטור ב-iOS ותפריט לוקאלי במכשיר אנדרואיד)
  • ניתן להשתמש במחוות מקובלות לפי מערכת ההפעלה, לדוגמה "L הפוכה" באנדרואיד לצורך חזרה אחורה

 

פטורים

תהליך פתיחת חשבון ותהליך הפקדת צ'קים באפליקציה כוללים שימוש ברכיבים טכנולוגיים, לצורך ביצוע בדיקות חיות, סריקת מסמכים ופנים. עקב מגבלה טכנולוגית, רכיבים אלה פטורים מהנגשה לאנשים עם מוגבלות.

אם לאור זאת, נתקלת בקושי בתהליך פתיחת החשבון באפליקציה, אנו מבקשים ליצור עמנו קשר בהקדם, ונתאם פגישה על מנת לסייע לך להשלים בהצלחה את פתיחת החשבון.

נגישות אתר האינטרנט

בנק מזרחי-טפחות מאמין ופועל למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ולאנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

אתר הבנק עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) התשע"ג-2013.

אתר זה הונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ולפי הנחיות התקינה WCAG 2.0 ברמה AA, כפי שהוגדרו על ידי הארגון הבינלאומי W3C.

האתר הותאם לאנשים עם מוגבלות: לקויות ראייה, לרבות עיוורון מוחלט, עיוורון צבעים וגוונים ומרכיבי משקפיים. בנוסף, בוצעה התאמה לגולשים עם מוגבלות פיזית המתקשים בתפעול העכבר או המקלדת.

הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החצים Enter ו-Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.
לשם קבלת חוויית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים על שימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
מסמכים או סרטוני וידיאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017, ייתכן שאינם נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות אלינו בדוא"ל negishut@umtb.co.il ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
מסירת מידע בפורמט נגיש - בנק מזרחי-טפחות מעמיד עבור לקוחותיו אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכזת הנגישות של החברה שפרטיה מופיעים בהמשך ההצהרה.

אמצעי הנגישות באתר

  • באפשרותך לגלוש באתר באמצעות תוכנות Text To speech - TTS, המסייעות בהקראת טקסטים כתובים לאודיו.
  • ניתן לגלוש באתר בעזרת מקש TAB ולבצע בחירה על ידי מקש ENTER.
  • ניתן לדלג ישירות לאזורים עיקריים באתר. אפשרות זו ניתנת להפעלה על ידי לחיצה על מקש TAB בכל עמוד באתר.
  • תמונות באתר שאינן תמונות אווירה כוללות גם תיאור כתוב המתאר את הנראה בהן.
  • האתר כולל מנוע חיפוש ומפת אתר.
  • במסגרת עיצוב האתר ניתנה האפשרות להתאים את ניגודיות הצבעים כדי להקל את הקריאה לאנשים עם מוגבלות בראייה. אפשרות זו מופעלת בעזרת תפריט נגישות שנמצא בצידו השמאלי העליון של העמוד.

תפריט הנגישות באתר

לאתר נוסף תפריט נגישות בצידו השמאלי העליון של עמוד הבית ובעזרתו ניתן:

  • לבחור מצב של חדות צבעונית - בחירה במצב זה תציג את האתר בצבעים המותאמים לאנשים עם מוגבלות בראיה ועיוורון צבעים וגוונים.
  • לבחור בגופן נגיש - בחירה במצב זה תציג את האתר בגופן מסוג 'אריאל' המותאם לקריאת תכנים באינטרנט.

התאמה לדפדפנים

האתר מותאם לגלישה במחשבי Desktop בדפדפן כרום.

הטבות בעמלות לאדם עם מוגבלות

מי זכאי להטבות?
בהתאם לכללי הבנקאות (שירות ללקוח)(עמלות), תשס"ח-2008, "אדם עם מוגבלות" מוגדר כ"לקוח שהציג לבנק אישור ממשרד הביטחון או מהמוסד לביטוח לאומי, כמשמעותו בחוק הביטוח הלאומי (נוסח משולב), התשנ"ה-1994, ולפיו הוא סובל מנכות בשיעור של 40% או יותר".

פירוט ההטבות

בהתאם לכללים אלו, אדם עם מוגבלות זכאי ל-4 פעולות על ידי פקיד בחודש במחיר פעולה בערוץ ישיר.
בנוסף, בהתאם להוראות כללי העמלות, יצורף לקוח שהוא אדם עם מוגבלות למסלול עמלות בסיסי, אם נגבו ממנו עמלות בגין פעולה ע"י פקיד ופעולה בערוץ ישיר בסכום העולה על הסכום אותו היה משלם בפועל אילו היה מצטרף למסלול הבסיסי, בכל חודש במהלך תקופה של שנה קלנדרית.

מסלול עמלות בסיסי כולל עד פעולה אחת על ידי פקיד ועד 10 פעולות בערוץ ישיר.

מרגע השיוך למסלול לא תבוצע בדיקת כדאיות נוספת. יחול שינוי בפעילות שיביא לחוסר כדאיות, ניתן לבטל או לשנות את המסלול בסניף בפקס, בטלפון 8860* או באתר הפעולות.

 


פרטי רכזת הנגישות בבנק מזרחי-טפחות

אנו משקיעים משאבים ומאמצים רבים על מנת להנגיש את השירות שלנו לכלל לקוחותינו. אם בכל זאת נתקלת בבעיה, יש לפנות לרכזת הנגישות של הבנק, טלי מנסדורף: דוא"ל negishut@umtb.co.il או פקס: 076-86228111.

 

ליצירת קשר בנושא נגישות

נא למלא שם פרטי (אותיות בלבד)
נא למלא שם משפחה (אותיות בלבד)
נא למלא מספר טלפון (ספרות בלבד)
נא למלא 9 ספרות כולל ספרת ביקורת
נא לבחור סיבת הפנייה
נא למלא רק אותיות, ספרות, רווח, פסיק, נקודה, סימן שאלה או מקף
נותרו עוד: 2000 תווים
נא למלא דואר אלקטרוני
הוספת קובץ לפניה שלי
 
נא לצרף קורות חיים

* שדה חובה