כלים לשירותך

נגישות במזרחי-טפחות

אנו במזרחי-טפחות מציבים את השירות האישי כערך מוביל. בהתאם לכך אנו משקיעים רבות בהנגשת השירותים הבנקאיים לכלל לקוחותינו, בהם לקוחות  עם מוגבלות וצרכים מיוחדים.

כדי שנוכל לספק שירות מיטבי ושיוויוני לכל לקוח עם מוגבלות, אנו עורכים את ההתאמות הנדרשות לשיפור הנגישות הפיזית בסניפים ונגישות שירות האינטרנט והשירות הטלפוני.

בכוונתנו להמשיך ולפעול להרחבת נגישות השירותים שמציע הבנק, בהתאם לערכי השירות שלנו ולחוק  שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.

 

נגישות בסניפים

אנו משפרים את הנגישות הפיזית לסניפי הבנק, כדי לאפשר גישה נוחה ולספק שירות מיטבי גם ללקוחות עם מוגבלות וצרכים מיוחדים.
     
אנו פועלים להנגשת כל סניפי הבנק. כיום סניפי הבנק נגישים ברמות שונות, ואנו ממשיכים לבצע את ההתאמות הנדרשות בסניפים.
 
במנגנון איתור סניפים ניתן למיין סניפים על פי אפשרויות הנגישות שהם מציעים, כמו גישה נגישה, חניית נכים, עזרים ללקויי שמיעה, כספון נגיש, עמדות נגישות, שירותי נכים או עמדות שירות עצמי.

עוד מוצרים שעשויים לעניין אותך

איך לפנות לבנקאים שלנו