כלים לשירותך

אמנת שירות – נציב תלונות הציבור

אנו במזרחי-טפחות, מאמינים במתן שירות מקצועי, איכותי ואישי ומעמידים את שיפורו המתמיד של השירות בראש סדר העדיפויות.  אנו רואים את את הפניה אלינו כהזדמנות לשפור היחסים שבין הבנק ללקוח, תוך חיזוק אמונו ושביעות רצונו של הלקוח מהבנק.

אנו מחוייבים לטפל בכל פניה על פי ערכי הקוד האתי של הבנק: אמינות, נאמנות, כבוד האדם, מצוינות, מחויבות, יושרה, הוגנות ושקיפות.

אנו מתחייבים כי כל פניה שתתקבל אצל נציב תלונות הציבור תזכה למשוב על קבלתה  תוך שני ימי עסקים, ולמענה מלא ומקצועי  עד 45 ימים מיום קבלתה.
 

ניתן לפנות לנציב תלונות הציבור בערוצים הבאים

 

 

מפניה טלפונית – טל'  03-7549216, בין השעות 08:00-16:00​

 

דואר: נציב תלונות הציבור בנק מזרחי טפחות, ת.ד. 3450 רמת גן 5213603

 

אתר הבנק – תחת "יצירת  קשר- פניות הציבור"​

 
פקס : 076-8622793​

 

 

דואר אלקטרוני  pzibur@umtb.co.il

 
 
כדי שנוכל לבחון את פנייתכם לעומק, אנא שלחו אלינו את מירב הפרטים הקשורים בה.
נא לכלול בפניה את שמכם, מספר תעודת הזהות, מספר החשבון (אם יש ) ופרטי ההתקשרות איתכם. ​