כלים לשירותך

אזור אישי
GPS טפחות מאפשר התכתבות עם בנקאי ומעקב אחרי בקשת ההלוואה

איך עוקבים אחר תשלומי המשכנתא?

  

כיצד ניתן לעקוב אחר יתרת התשלומים?    

כדי להתעדכן במצב המשכנתא ולצפות בתשלומים, יש לבחור באפשרות המתאימה:

1. אם ברשותכם גם חשבון עו"ש בבנקהמידע על המשכנתא זמין בלשונית "הלוואות ומשכנתאות" באתר הפעולות. 

2. אם ברשותך רק משכנתא בבנק: נכנסים לעמוד "כניסה ללקוחות טפחות​". לאחר הזנת נתוני זיהוי, מתקבל קוד כניסה חד פעמי לטלפון הנייד.

3. ​​ניתן גם לפנות למרכז המשכנתאות בטלפון 8860*. המרכז פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:30. 

4. דו"ח מצב חשבון: אחת לשנה הבנק שולח לך בדואר דו"ח המפרט את התשלומים ששולמו ואת יתרת ההלוואה. לדו"ח מצורף דף הסבר​, המבהיר את הפירוט.​


איזה מידע מופיע באתר?    

חשוב לעדכן אותנו בכל שינוי

​לתשומת לבך: במהלך תקופת ההלוואה עליך להודיע לבנק על כל שינוי בפרטיך האישיים. 
  • שינוי כתובת לצורך משלוח דואר באמצעות השירות הטלפוני של טפחות בטלפון 02-.​6215883. השירות פועל בימים א' עד ה' בין השעות 8:00 - 21:30.  
  • שינוי הוראת קבע של פרטי חשבון הבנק ממנו נגבים תשלומי המשכנתא.


 

הערות משפטיות
אי-עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

​​​​​​​​​​​​​​​​​​

 
​​​​