כלים לשירותך

אזור אישי
GPS טפחות מאפשר התכתבות עם בנקאי ומעקב אחרי בקשת ההלוואה

מעקב אחר תשלומי המשכנתא

מצאתם את דירת חלומותיכם, קיבלתם משכנתא ואתם מעבירים לבנק תשלומים מידי חודש.    

כיצד ניתן לעקוב אחר יתרת התשלומים?    

כדי לצפות בתשלומי המשכנתא שלך, יש לבחור באפשרות המתאימה:

1. אם ברשותכם גם חשבון עו"ש בבנקהמידע על המשכנתא זמין בלשונית "הלוואות ומשכנתאות" באתר הפעולות. 

2. אם ברשותך רק משכנתא בבנק: נכנסים לעמוד "כניסה ללקוחות טפחות​". לאחר הזנת נתוני זיהוי, מתקבל קוד כניסה חד פעמי לטלפון הנייד.

3. ​​ניתן גם לפנות למרכז המשכנתאות בטלפון 8860*. המרכז פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:30. 


לנוחותכם, אפשר לקבל באתר הבנק את הנתונים הבאים:

  • מידע עדכני ומפורט על המשכנתא, כולל פירוט חיובים ותשלומים והרכבי מסלולים
  • טפסים לניהול המשכנתא
  • מידע על אזור המגורים, מחירוני דירות וניתוחי שוק
  

בנוסף, אחת לשנה הבנק שולח לך בדואר דו"ח מצב חשבון המפרט את התשלומים ששולמו ואת יתרת ההלוואה. לדו"ח מצורף דף הסבר​, המבהיר את הפירוט המופיע בדו"ח.

 
​​
לתשומת לבך: במהלך תקופת ההלוואה עליך להודיע לבנק על כל שינוי בפרטיך האישיים: 
  • שינוי כתובת לצורך משלוח דואר באמצעות השירות הטלפוני של טפחות בטלפון 02-.​6215883. השירות פועל בימים א' עד ה' בין השעות 8:00 - 21:30.  
  • שינוי הוראת קבע של פרטי חשבון הבנק ממנו נגבים תשלומי המשכנתא.



טפסים שימושיים לניה​ול משכנתא

במהלך חיי המשכנתא נדרש לעיתים להגיש טפסים שונים למרכז המשכנתאות של הבנק. לנוחותכם, ריכזנו מגוון טפסים שימושיים בנושא
 

הערות משפטיות
אי-עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

​​​​​​​​​​​​​​​​