כלים לשירותך

אזור אישי
GPS טפחות מאפשר התכתבות עם בנקאי ומעקב אחרי בקשת ההלוואה

GPS טפחות - שאלות נפוצות

1. איזה סוג מידע ניתן לקבל ב-GPS טפחות?
 המידע כולל את הפרטים הבאים:
  • פרטי ההלוואה
  • פרטי הלווים
  • שלבי הבקשה
  • השלב בו נמצאת בקשתכם
  • הסבר על משמעות כל שלב ומה צפוי בשלב הבא
     

2. הזנתי את פרטיי אך לא הצלחתי להכנס ל-GPS טפחות. למי עלי לפנות?

עליך לפנות לבנקאי שלך, לבקש ממנו להצטרף לשירות GPS טפחות ולקבל ממנו את מספר הבקשה להלוואה - אם אינו מצוי ברשותך.
 
3. האם ניתן לצפות בעמוד GPS טפחות גם במידע מחשבון הבנק שלנו ?
GPS טפחות מציג מידע רק לגבי בקשת המשכנתא שהגשתם. לצורך קבלת מידע על חשבונכם יש להיכנס לחשבון. 
 
4. כמה זמן אורך מקבלת מספר הבקשה עד להופעת המידע באינטרנט?
 המידע מופיע מיידית עם קבלת מספר בקשת המשכנתא מהבנקאי.
 
5. כמה משכנתא ניתן לקבל?
ההחלטה על גובה משכנתא שמאושרת תלויה במספר רב של גורמים, בהם איפיון הלקוחות, הכנסתם, הרכב ההלוואה הרצוי, טיב הבטחונות ועוד. 

6. האם הגשת בקשת משכנתא כרוכה בעלות?

הגשת הבקשה איננה כרוכה בעלות. 

7. כיצד נקבעת הריבית על המשכנתא?
שעורי הריבית בהלוואה נקבעים בהתאם למכלול נתונים: נתוני הלווים, הנכס, שעורי המימון, תמהיל המסלולים השונים בהלוואה, תקופות המסלולים השונים ועוד. 

8. מה ההון העצמי הנדרש לרכישת דירה?
בנק ישראל הגביל בסוף 2012 את שיעור המימון המקסימלי שניתן לאשר עבור רכ​ישת דירה. ברכישת דירה יחידה ניתן לקבל שיעור מימון מקסימלי של 75% בלבד, והיתרה מהון עצמי. ברכישת דירה שאינה דירה יחידה, שיעור המימון המקסימלי הוא 50%. זאת, בכפוף לקריטריונים לאישור ההלוואה בבנק.