כלים לשירותך

אזור אישי
GPS טפחות מאפשר התכתבות עם בנקאי ומעקב אחרי בקשת ההלוואה

ביטוח משכנתא

רוצים לקחת משכנתא?
על פי דרישת הבנק, בעת לקיחת הלוואת משכנתא יש להמציא לבנק פוליסת ביטוח משכנתא.
את פוליסת הביטוח ניתן לרכוש באמצעות כל חברות הביטוח, או באמצעות טפחות סוכנות לביטוח (1989) בע"מ*, חברה בת בבעלות מלאה של בנק מזרחי-טפחות, המתמחה במתן פתרונות ביטוח ללקוחות הבנק שנוטלים משכנתא.

לקבלת הצעה לביטוח משכנתא

מלא את פרטיך ואנו נחזור אליך בהקדם:
  

טפחות סוכנות לביטוח (1989) בע"מ

טפחות סוכנות לביטוח מציעה לכם פוליסת ביטוח משכנתא, הכוללת ביטוח חיים וביטוח מבנה.

 

  • ביטוח חיים נועד להקנות לכם ולמשפחתכם ביטחון. במקרה פטירה של אחד הלווים, חלילה, הביטוח משלם את יתרת ההלוואה והיא אינה נופלת כנטל על כל בני המשפחה.
  • ביטוח מבנה מקנה הגנה במקרה של נזק למבנה המשועבד. פוליסת הביטוח כוללת, בין היתר, כיסוי נגד הסיכונים העיקריים למבנה כתוצאה מאש, ברק, רעם, רעידת אדמה, שיטפון ועוד, כיסוי נזקי מים ואינסטלציה ודיור חלופי ל- 12 חודשים או בגובה 15% מסכום הביטוח (הנמוך מביניהם) במקרה של נזק מכוסה שאינו מאפשר המשך מגורים.

     

יתרונות ביטוח משכנתא בטפחות סוכנות לביטוח       

  •  גודל: גודלה וחוסנה של סוכנות הביטוח, אשר מאחוריה עומד בנק עם נתח השוק הגדול ביותר במשכנתאות, מאפשר לנו להציע לך מחירים תחרותיים ביותר.
  • מומחיות: אנו עוסקים אך ורק בתחום הביטוחים אגב משכנתא ללווים בבנק מזרחי-טפחות, ומכאן מומחיותנו על פני שאר המתחרים.
  •  שירות: צוות מקצועי ומנוסה יעניק לכם שירות מעולה ואדיב לאורך כל הדרך.
  •  יעילות: מערכות מיכון מתקדמות מבטיחות שירות מהיר ויעיל. טפחות סוכנות לביטוח דואגת לעדכון של הפוליסות מדי שנה וכך פוטרת אתכם מהצורך לשוב ולעסוק בנושא זה עד תום תקופת ההלוואה.
 
אם החלטתם לקחת משכנתא במזרחי-טפחות אך לרכוש ביטוח למשכנתא שלא באמצעות טפחות סוכנות לביטוח, יש להמציא לבנק עותק של הפוליסה העונה על דרישות הבנק, בתנאים המפורטים בהסכם ההלוואה.    
    

פנייה לטפחות סוכנות לביטוח  

ניתן לרכוש את הפוליסות באמצעות עמדות הביטוח בסניפי הבנק או באמצעות פניה ישירה לשירות הטלפוני של סוכנות טפחות.  

  • ​להצטרפות לביטוח: טל' 03-7232001 או 2522*

שעות פעילות: ימי א' ג' וה' 08:00 עד 18:00 ימי ב' וד' 08:00 עד 20:00 יום ו' 08:00 עד 13:00

  

  • לשירות לבעלי פוליסה קיימת: טל' - 03-7232000 או *2522, פקס - 03-5639177, 
דוא"ל - RTZ@UMTB.CO.IL​.
שעות פעילות: א'-ה' 08:00 עד 16:00 , יום ו' 08:00 עד 13:00

  • לפניות הציבור ניתן לשלוח פקס למספר 08-9283300 עבור אחראי/ת שירות לקוחות.

  

אמנת שירות טפחות סוכנות לביטוח (1989) בע"מ 

אנו בטפחות סוכנות לביטוח מתחייבים לקיים את מכלול מערכות היחסים שלנו עם הלקוחות, עמיתינו לעבודה והסוכנות, על בסיס ערכי המוסר והאנושיות המקובלים במתוקנות שבחברות. 

 
אמינות, נאמנות ושמירה על כבוד האדם יאפיינו כל מגע שלנו עם סביבתנו מתוך תפיסת עולם הקובעת, כי מערכת יחסים אישית ומקצועית תהיה בת-קיימא רק אם תישען על תשתית ערכית ומוסרית מן המדרגה הגבוהה ביותר.
 
את המשימות המוטלות עלינו נבצע מתוך מחויבות ללקוחותינו ולענייניהם ובה-בעת לסוכנות ולמטרותיה, ונשאף באופן מתמיד למצוינות. את כל פעילויותינו נבצע מתוך יושרה מקצועית, בהוגנות ובשקיפות. אנו בטפחות סוכנות לביטוח מתחייבים ליעילות ולזמינות מרבית, ולשמירה על המידע האישי ומחויבים למענה לצרכי הלקוח ומשפחתו.
 
אמינות - נמלא את תפקידנו כעובדי הסוכנות ביושר, בטוהר מידות ובניקיון כפיים. נקפיד על אמינות ודיווח אמת בכל מערכות היחסים שנקיים בתוך הסוכנות וכלפי ציבור הלקוחות.
 
נאמנות - הנאמנות לענייניהם האישיים והמקצועיים של לקוחותינו מזה וכלפי הסוכנות ועמיתינו לעבודה מזה, תהיה נר לרגלנו ותנחה את פעילותנו. נזכור תמיד, כי לקוחותינו נותנים בנו את אמונם ומפקידים בידינו נושאים רגישים בעלי חשיבות רבה ביותר עבורם. בד בבד, נמלא באמונה את התפקידים המוטלים עלינו בסוכנות, ונפעל בנחישות להצלחתו ולהתפתחותו העסקית.
 
כבוד האדם - ננהג כבוד בכל אדם באשר הוא, ונהיה קשובים לדומה ולשונה כאחד, מתוך זהירות ורגישות לכבודם ולעניינם. נקפיד לנהוג באורך-רוח, בסבלנות ובסובלנות עם לקוחותינו ועמיתינו, וננקוט כלפיהם גישה מקצועית ועניינית.
 
מצוינות - נפעל ללא ליאות לשפר ולהשתפר; לקדם ולהתקדם על מנת שנוכל להעניק ללקוחותינו את השירות המיטבי והמענה ההולם לצרכיהם המגוונים. נמלא את משימותינו בדבקות ובמסירות ונשאף בעקביות למצוינות, להישגיות ולהתחדשות בתחום המקצועי.
 
מחויבות - נראה עצמנו אחראים ומחויבים לקידום ענייניהם הפיננסיים של לקוחותינו כמו-גם להשגת המטרות והיעדים העסקיים של הסוכנות. נרתום את הידע המקצועי, הניסיון והכישרון שלנו על מנת לסייע ללקוחותינו בהשגת יעדיהם בתחום הכלכלי מזה, ולתרום תרומה משמעותית להתפתחותו ולשגשוגו של הסוכנות מזה.
 
יושרה - נפעל על-פי נורמות מקצועיות בלתי-מתפשרות ונשתית את פעילותנו על יושרה וסטנדרטים גבוהים, מבחינה אישית ומקצועית. נשמש דוגמה לסביבתנו בכנות, בניקיון הכפיים וביושר הדרך שבהם ננהג כלפי לקוחותינו, עמיתינו והסוכנות עצמה. לא נבצע פעולות שאינן עולות בקנה אחד עם הוראות החוק, נהלי הסוכנות וערכי הקוד האתי שלנו.
 
הוגנות - נתחשב בצרכיהם המגוונים של לקוחותינו וננהג עימם, כמו עם עמיתינו לעבודה, בהוגנות ובהגינות. נקפיד על הדדיות ואכפתיות ביחסינו עם כל הסובבים אותנו ונראה עצמנו אחראים לרווחת לקוחותינו ובו-בזמן לקידום עסקי הסוכנות – מקור פרנסתנו.
 
שקיפות - נדאג לשקיפות ובהירות בקשרינו עם עמיתינו ועם לקוחותינו ונציג בפניהם מידע מרבי ותמונת מצב מלאה וברורה ככל שניתן בכל נושא, בדרך שתאפשר להם לקבל את ההחלטות הטובות ביותר. נפעל בפתיחות ובשיתוף פעולה עם הכפיפים והמנהלים בסוכנות ונפעל לקיומם של תהליכי עבודה ותוצרים ברורים ונהירים.
 
יעילות וזמינות - אנו מתחייבים לספק את השירות הראוי, במהירות ובזמינות המירבית, לשביעות רצון הלקוח .
 
שמירה על המידע האישי - אנו מתחייבים בשמירה והגנה על פרטיות של כל לקוחות הסוכנות.
 
מחויבות למענה לצרכי הלקוח - אנו מתחייבים לתת ללקוחותינו מענה מיידי, ככל הניתן לפנייתם, משלוח מסמכים על פי דרישת הלקוחות במהירות המרבית, הסבר ללקוחות על מלוא זכויותיהם, ובכלל זה בעת הליך יישוב תביעה על פי תנאי הפוליסה.
 
 
 

הבהרות משפטיות
  • הביטוח מיועד לבעלי משכנתא בבנק מזרחי טפחות בלבד. כל האמור כפוף לתנאי פוליסות הביטוח. הביטוחים נדרשים עבור כל הלוואה שיתרתה מעל 30,000 ₪. 
  • אי-עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.​   
​​

 
​​​​