כלים לשירותך

אזור אישי
GPS טפחות מאפשר התכתבות עם בנקאי ומעקב אחרי בקשת ההלוואה

איך ניתן לעקוב אחר בקשת המשכנתא שלנו?

 
חושבים לקנות דירה ולקחת משכנתא? כבר הגשתם בקשה להלוואה אך אתם לא יודעים באיז​ה שלב היא נמצאת? 
באמצעות GPS טפחות תוכלו להתכתב עם הבנקאי ולהתעדכן לגבי בקשת המשכנתא שהגשתם.
המידע יגיע אליכם במספר ערוצים:   
  • באתר האינטרנט
  • בהודעות SMS 
  • בהודעות לכתובת הדוא"ל שלכם
  • בהתכתבות עם בנקאי

כך תוכלו לדעת ב​כל עת באיזה שלב נמצאת בקשת ההלוואה שהגשתם, מה משמעות שלב זה ומהם המהלכים הצפויים לכם בשלב הבא.
 

כיצד עוקבים אחרי בקשת המשכנתא?

לצורך כניסה למערכת GPS טפחות יש להזין באזור האישי את מספר תעודת הזהות ואת מספר הבקשה אותו קיבלתם בעת הגשת בקשת ההלוואה.
 
 

סיוע בהשגת המסמכים - חוסכים לך זמן

הדרך לקבלת משכנתא כוללת גם איסוף מסמכים רבים, בתהליך שעשוי להיות ארוך ומסורבל, המצריך השקעת זמן ואנרגיה.
      
אנו במזרחי טפחות, הבנק המוביל במשכנתאות, מאחלים לכם הצלחה בתהליך ונסייע לכם להגשים את חלומכם בדרך הנוחה והידידותית ביותר. תוכלו בכל עת לפנות למומחי המשכנתא שלנו בטלפון 8860*. 

לאחר ביצוע ההלוואה תוכלו גם
לעקוב אחר​​​ מצב ההלוואה באתר האינטרנט של הבנק. נשמח לעמוד לרשותכם גם בטלפון  02-6215883  שלוחה 1 או בפקס 03-5686982.

​​​​
אי-עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.​​​
 
 

עוד לא הגשתם בקשה להלוואה?

לנוחותכם עומדות בפניכם מספר דרכים להגשת בקשה: 
 

  • פניה לשירות הטלפוני של טפחות שמספרו 8860* השירות פועל בימים:
     
    א' עד ה' בין השעות 8:30-21:30
    ובימי ו' בין השעות 8:30-13:00 
     

  •  מילוי פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם.
     

  • כניסה לאחד מסניפי מזרחי-טפחות