כלים לשירותך

התכתבות עם בנקאי באמצעות תיבת ההודעות

הבנקאות ההיברידית של מזרחי-טפחות מאפשרת לך להתכתב עם הבנקאי שלך בדואר אלקטרוני באופן ישיר ואישי באמצעות תיבת ההודעות המאובטחת שבשירות האינטרנט.
 
תיבת ההודעות מאפשרת לך לשמור, לשלוח ולקבל הודעות באופן קל ומהיר ולנהל את חשבונך ללא צורך להתעסק בניירת. 

איך מתבצעת ההתכתבות? 

מדובר בתהליך פשוט - ראשית עליך לוודא כי קיימת הרשאה טלפונית בחשבון ולאחר מכן כל שעליך לעשות הוא: 
 
  • להיכנס לשירות האינטרנט  של מזרחי-טפחות בעזרת מספר משתמש וסיסמא 
  • ללחוץ על "לפנייה לבנקאי" (מתחת לשם הבנקאי שלך)
  • להמתין לתשובה

כניסה לתיבת ההודעות עצמה מתבצעת באמצעות לחיצה על המעטפית המופיעה בשורה העליונה.

לנוחותך, ההודעות ישמרו בתיבה למשך 6 חודשים.

 

באילו נושאים ניתן להתכתב עם הבנקאי? 

ההתכתבות עם הבנקאי נעשית באמצעות תיבת ההודעות המאובטחת שבשירות האינטרנט של מזרחי-טפחות, לכן, ניתן לפנות לבנקאי בכל נושא, כולל: 
  • מצב החשבון או הפיקדון שלך 
  • עדכונים לגבי שערי מניות 
  • כל שאלה העולה על דעתך 
     
הבנקאי יחזור אליך בכל דרך שתרצה במהלך שעות הפעילות ויספק לך את המידע הנדרש או יבצע את הפעולה שביקשת.
 

עדין לא הצטרפת לשירות האינטרנט? 

באפשרותך להצטרף כבר עכשיו לשירות התכתבות עם בנקאי בדואר אלקטרוני
 

נתקלת בבעיה? יש לך שאלה?  

לפנות לתמיכה הטכנית בטלפון  

     
 
 

לפנות למוקד התמיכה שלנו

  לחייג ​03-6011000
  למלא טופס ובנקאי יחזור אליך