כלים לשירותך

יצירת קשר

לא מצאת תשובה? אנו לרשותך בטלפון.
8860* מכל מכשיר
לקוחות השוהים בחו"ל: 972-76-8048860+
ניהול החשבון
  •  
    טלפון ​8860*  (לקוחות השוהים בחו"ל 972-76-8048860) בימים א'-ה' בכל שעות היממה, בימי שישי בשעות: 7:00-14:00 ביום שבת: שעה וחצי לאחר צאת השבת ועד 7:00 בבוקר  ​ 
    התכתבות עם בנקאי בדואר האלקטרוני​ (למנויי שירות האינטרנט) 

    הודעה לבנקאי ב-SMS
     

משכנתא
  • קבלת הצעה למשכנתא: בטופס​ או בטלפון 8860* (לקוחות השוהים בחו"ל: 972-76-8048860)​ בימים א'-ה' בשעות: 08:00-21:30 וביום שישי בשעות: 08:00-13:00.

    מיחזור משכנתא: בטלפון  8860* שלוחה 4 ואז 1​, או בפקס: 03-5686982 (לקוחות השוהים בחו"ל: 972-76-8048860) בימים ימים א'-ה' בשעות: 08:00-21:30 וביום שישי בשעות: 08:00-13:00  

    בירור\עידכון לגבי משכנתא קיימת: בטלפון  8860* שלוחה 4 ואז שלוחה 3​, או בפקס: 03-5686982 (לקוחות השוהים בחו"ל: 972-76-8048860) בימים ימים א'-ה' בשעות: 08:00-21:30 וביום שישי בשעות: 08:00-13:00​.

    גבייה או פיגור בתשלומי המשכנתא: בטלפון 8860* שלוחה 4 ואז 2, או בפקס: 03-5686949 (לקוחות השוהים בחו"ל: 972-76-8048860) בימים ימים א'-ה' בשעות: 08:00-21:30 וביום שישי בשעות: 08:00-13:00.
        
    פנייה לטפחות סוכנות לביטוח: נשמח לעמוד לרשותך בטלפון 2522*. לשירות לקוחות: 03-7232000. שעות הפעילות: בימים ראשון, שלישי וחמישי 08:00-18:00, ימים שני ורביעי 08:00-20:00, יום שישי 08:00-13:00. שעות פעילות לבעלי פוליסה קיימת: מראשון עד חמישי 08:00-16:00, יום שישי 08:00 עד 13:00.
          
    בעלי משכנתאות של "אדנים" לשעבר: בטלפון  8860* שלוחה 4 ואז שלוחה ​3​, או בפקס: 03-5686982(לקוחות השוהים בחו"ל: 972-76-8048860)​ 
    בימים ימים א'-ה' בשעות:  08:00-21:30 וביום שישי בשעות:  08:00-13:00.   
    ​​​
כרטיסי אשראי
  •  
    טלפון ​​​​​​​​​8860​* בימים א'-ה'-בכל שעות היממה. בימי שישי בשעות: ​7:00-14:00 וביום שבת: שעה וחצי לאחר צאת השבת ועד 7:00 בבוקר.​

     הודעה לבנקאי ב- SMS

    באחד הסניפים

    כרטיס האשראי אבד או נגנב?  

    במקרה של אובדן, גניבה או שימוש לרעה בכרטיס יש לפנות לחברת האשראי בטלפונים הבאים:
     
    תשלובת ישראכרט: 03-6364474 ,03-6364400
     
    תשלובת ישראכרט - אמריקן אקספרס: 03-6364445
     
    כ.א.ל - כרטיסי ויזה ודיינרס: 03-5723666  

    שכחת את הקוד הסודי של כרטיס האשראי?

    רוצה למשוך מזומן מהכספון אבל שכחת את הקוד הסודי של כרטיס האשראי?
    שיחזור הקוד הסודי זמין מכל מקום ובכל זמן באתר או באפליקציה של חברת האשראי. 
    ​​​​​
השקעות
  • המקצוענים בהשקעות שלנו ישמחו לתת מענה בכל נושא
    טלפון ​​​​​​​8860* ​להשקעות​ בימים א'-ה'-בכל שעות היממה, בימי שישי בשעות: 7:00-14:00 ובשבת: שעה וחצי לאחר צאת השבת ועד 7:00 בבוקר.

    הודעה לבנקאי בדואר האלקטרוני​ (למנויי שירות האינטרנט)  

    הודעה לבנק​אי ב-SMS
     
תמיכה טכנית
  • שכחת סיסמא? נחסמת? באפשרותך לשחרר סיסמתך בקלות:

     
    בטלפון 076-8048860. מספר טלפון למתקשרים מחו"ל: 972-76-8048860. השירות הטלפוני זמין בימים א'-ה' בכל שעות היממה, בימי שישי בשעות: 7:00-14:00  ובשבת: שעה וחצי לאחר צאת השבת ועד 7:00 בבוקר. 

    בכל בעיה טכנית אחרת: בטלפון 03-6011000 
    בימים א'-ה': משעה 08:00 עד 22:00
    בימי ו': 08:00 עד 13:00
    בשבת החל משעה וחצי לאחר צאת השבת. ​

    דיווח על חשד להונאה

    בכל מקרה בו יש חשד לשימוש לא מורשה בחשבונך או להונאת פישינג, עליך להודיע מיידית לבנק בערוץ הנוח לך: 

    בטלפון ​8860* או למוקד התמיכה הטכנית: ​03-6011000
    התכתבות עם בנקאי​ בדואר אלקטרוני​​​ (אין למסור פרטים חסויים כגון מספר ושם חשבון בדואר ​האלקטרוני)
פניות הציבור
  • אמנת שירות - נציב תלונות הציבור

    אנו במזרחי-טפחות, מאמינים במתן שירות מקצועי, איכותי ואישי ומעמידים את שיפורו המתמיד של השירות בראש סדר העדיפויות.  אנו רואים את הפניה אלינו כהזדמנות לשיפור היחסים שבין הבנק ללקוח, תוך חיזוק אמונו ושביעות רצונו של הלקוח מהבנק.

    אנו מחוייבים לטפל בכל פניה על פי ערכי הקוד האתי של הבנק: אמינות, נאמנות, כבוד האדם, מצוינות, מחויבות, יושרה, הוגנות ושקיפות.

    אנו מתחייבים כי כל פניה שתתקבל אצל נציב תלונות הציבור תזכה למשוב על קבלתה תוך שני ימי עסקים, ולמענה מלא ומקצועי עד 45 ימים מיום קבלתה.
     

    ניתן לפנות לנציב תלונות הציבור בערוצים הבאים

    טלפון: 03-7549216, בין השעות 08:00-16:00​ 
     
    דואר: נציב תלונות הציבור בנק מזרחי טפחות, ת.ד. 3450 רמת גן 5213603
     
    פקס: 076-8622793​​
     
    דואר אלקטרוני: pzibur@umtb.co.il​
      
    כדי שנוכל לטפל באופן מיטבי בפנייתכם, נא צרפו את מירב הפרטים הקשורים בה, וכן את פרטיכם האישיים: שם, מספר תעודת הזהות, כתובת, מספר חשבון (אם יש) ופרטי ההתקשרות איתכם.
       

     הדו"ח השנתי לציבור

    לצפייה בד"ח השנתי לציבור ​לשנת 2016.
    ​​

טופס יצירת קשר

אין לכלול בפנייה מידע אישי כגון: מספר חשבון, סיסמא או מספר כרטיס אשראי.
​​​​​ ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​