העברת חשבון מבנק אגוד למזרחי-טפחות

אנו מזמינים אותך לעבור לבנק מתקדם שמעניק לך שירות דיגיטלי חדשני מבלי לוותר על שירות אישי ואנושי

העברת חשבון מבנק אגוד למזרחי-טפחות

אנחנו יודעים שמעבר לבנק חדש אינו עניין טכני בלבד אלא תהליך שעשוי להעלות לא מעט שאלות מצידך. אנחנו מצידנו נעשה כל מאמץ כדי שהמעבר יהיה ידידותי, מהיר ונוח. כבר עכשיו כדאי להכניס את מספר הטלפון שלנו 8860* לרשימת אנשי הקשר בטלפון ולדבר איתנו מתי שצריך. 

ריכזנו בהמשך את כל המידע שלדעתנו יעזור לך במעבר, כולל הנחיות, הסברים והמלצות. 
לפני שנתחיל, נדגיש: 
  • המעבר יתבצע באופן אוטומטי, ללא עלויות עבור פתיחת החשבון החדש במזרחי-טפחות
  • התנאים שיחולו בשנה הראשונה שלך במזרחי-טפחות יהיו אותם תנאים הקיימים בחשבונך בבנק אגוד במועד העברתו
  • חשבונך בבנק אגוד יתנהל כרגיל עד ליום המעבר לבנק מזרחי-טפחות

 

שלבי המעבר
1. חותמים על טופס ההסכמה למעבר - ניתן לעשות זאת באופן דיגיטלי דרך הקישור שנשלח אליך מבנק אגוד ב-SMS, או באחד מסניפי בנק אגוד. לידיעתך, עם קבלת הסכמתך למעבר לבנק מזרחי-טפחות, יועבר אליו באופן אוטומטי כל המידע המשויך לחשבונך בבנק אגוד 
2. הבנקאים באגוד יתאמו איתך מועד לשיחת היכרות טלפונית עם בנקאי מזרחי-טפחות 
3. בסמוך לשיחת ההיכרות יישלח אליך SMS מבנק אגוד עם קישור לפרטי החשבון החדש שלך בבנק מזרחי-טפחות 
4. בשיחת ההיכרות נדבר על כל הפרטים בחשבון ולכן נבקש ממך לפנות פרק זמן סביר עבורה. אגב, אם מסיבה כלשהי יהיה ברצונך לשנות את תאריך שיחת ההיכרות, או את החלטתך לגבי המעבר, נבקש ליידע את הבנקאי שלך בבנק אגוד בהקדם האפשרי בטלפון 3210*
חשוב לדעת: השיחה אמורה להתקיים עד 90 יום מהפעלת החשבון על מנת להבטיח שכל המידע שהועבר לבנק עדכני ושהפעילות בחשבונך לא תוקפא

המלצות לקראת המעבר 
  • רשימת מוטבים - מוטבים שהיו קיימים אצלך באתר אגוד לצורך העברת כספים, יועברו על ידינו לחשבון החדש במזרחי-טפחות ויופיעו באזור האישי כ"מוטבים קבועים". לנוחותך, אנחנו ממליצים להדפיס את רשימת המוטבים המשויכת לחשבונך ושניתן למצוא אותה באתר אגוד. 
  • דפי חשבון - ניתן להוריד למחשב מאתר אגוד את דפי החשבון של החודשים האחרונים, או להדפיס אותם בעמדת השירות בסניפי אגוד. 
  • שיחת היכרות עם בנקאי של מזרחי-טפחות:
    o שיחת ההיכרות היא שיחה חשובה ומשמעותית מאחר שעוברים בה על כל פרטי החשבון. כדאי להכין את כל השאלות שעשויות לעלות כדי שנוכל להשיב עליהן לשביעות רצונך.
    o אישור ניהול חשבון ובו מספר החשבון החדש שלך ופרטי השותפים בחשבון יהיה זמין לך באתר של מזרחי-טפחות לאחר שיחת ההיכרות. את מספר החשבון החדש כדאי למסור למעסיק, לביטוח לאומי ולכל גוף אחר שאמור להעביר אליך כספים בתקופה הקרובה. כדאי להכין מראש את רשימת הגופים.
    o באפשרותך לבקש מהבנקאי, במהלך שיחת ההיכרות, להזמין עבורך עד 2 פנקסי צ'קים, ללא עלות, והם יעמדו לרשותך תוך מספר ימים בסניף מזרחי-טפחות. בהמשך ניתן להזמין פנקסי צ'קים דרך האתר או באפליקציה.
אנו מזמינים אותך לפנות אלינו בכל שאלה
עד למועד המעבר ניתן לפנות לבנק אגוד:
- בטלפון 3210*
ממועד המעבר לבנק מזרחי-טפחות:
- כתיבת הודעה לבנקאי באתר או באפליקציה
- במשלוח מסרון SMS למספר 8860
- בטלפון 8860*
שאלות ותשובות
עד מתי אוכל לבצע פעולות בחשבון באגוד? 
בשל הפעולות הנדרשות לצורך העברת החשבון מאגוד למזרחי טפחות, לא ניתן יהיה לבצע את הפעולות הבאות יומיים לפני המעבר: 
  • הפקדה לפיקדון 
  • משיכת פיקדון 
  • פירעון הלוואה 
  • הקמת הרשאה לחיוב חשבון או הוראת קבע 
  • הזמנת כרטיס אשראי חדש
מה יקרה עם החשבון שלי בבנק אגוד? 
  • החשבון בבנק אגוד ייסגר זמן קצר לאחר המעבר ולא יהיה ניתן לבצע בו פעולות חדשות יזומות מרגע הפעלת החשבון במזרחי-טפחות. 
  • ניתן יהיה לראות את היתרות שהיו לך בבנק אגוד בחשבונך החדש בבנק מזרחי-טפחות כבר ביום העברת החשבון.
  • כל תנועה שתגיע ישירות לחשבון בבנק אגוד, תנותב אוטומטית לחשבון החדש במזרחי-טפחות. צ'קים שנמשכו על בנק אגוד יועברו ישירות לחשבון החדש.
  • אם ברצונך לקבל פירוט של התנועות בחשבונך באגוד מלפני המעבר, עליך לפנות לבנקאי במזרחי-טפחות כדי לקבל הרשאה זמנית לצפייה באתר אגוד. עם קבלת ההרשאה, הכניסה לאתר אגוד תהיה עם הסיסמה שאיתה נכנסת בעבר.

האם הצ'קים מהחשבון באגוד יכובדו כרגיל?
צ'קים שמסרת מחשבונך בבנק אגוד ינותבו ישירות לחשבון בבנק מזרחי-טפחות. הצ'קים יכובדו כמו כל צ'ק רגיל, בכפוף ליתרה מספקת/מסגרת עו"ש בחשבונך. 

האם הוראות התשלום מהחשבון באגוד יכובדו כרגיל?
הוראות התשלום בחשבון באגוד יכובדו עד למועד שהוגדר בכתב ההסכמה שעליו חתמת עם המעבר למזרחי-טפחות, בכפוף ליתרה בחשבונך. 
ניתן לפתוח הרשאה לחיוב חשבון באתר הפעולות של מזרחי-טפחות.

מה קורה עם חיובים וזיכויים שיגיעו לחשבון באגוד לאחר המעבר למזרחי-טפחות?
ממועד הפעלת החשבון בבנק מזרחי-טפחות, אם יגיעו לחשבונך בבנק אגוד חיובים/זיכויים שקליים כתוצאה מפעולות או הוראות שניתנו לפני המעבר, הם ינותבו אוטומטית לחשבון בבנק מזרחי-טפחות ויטופלו כמו כל תנועת חיוב/זיכוי שהגיעה ישירות למזרחי-טפחות. 
אם יגיעו תנועות מט"ח לחשבונך בבנק אגוד, הם יועברו לחשבונך בבנק מזרחי-טפחות. זאת, כל עוד החשבון באגוד לא נסגר או עד סוף שנת 2022, המוקדם מביניהם. 
לפיכך, אם ישנם גורמים שנוהגים להעביר אליכם כספי מט"ח, יש לעדכנם במספר החשבון החדש.

יש ברשותי תיק ניירות ערך. האם ואיך הוא יועבר לחשבוני החדש במזרחי-טפחות?
תיק ניירות הערך שלך יועבר כולו לחשבון החדש במזרחי-טפחות באמצעות הבורסה. 
ניירות ערך ישראליים - בני"ע אלו לא יהיה ניתן לסחור ולבצע פעולות יומיים לפני מועד ההעברה ועד למועד בו יופעל חשבונך במזרחי-טפחות. 
ניירות ערך זרים - בני"ע אלו לא יהיה ניתן לסחור ולבצע פעולות 4 ימים לפני מועד ההעברה ועד לקבלת וסליקת ניירות הערך בפועל בחשבונך בבנק מזרחי-טפחות. 
בניירות ערך שבהם נקבעו אירועי חברה מנדטוריים ומועד ההעברה הינו לאחר היום הקובע לזכאות לאירוע החברה, אך לפני יום התשלום, נייר הערך ייחסם בחשבונך בבנק אגוד עד ליום התשלום ולא ייכלל בתיק ניירות הערך המועבר. ביום התשלום תבוצע לחשבונך בבנק מזרחי-טפחות העברה נפרדת של התקבול בכסף או בערך נקוב. 

בניירות שבהם נקבעו אירועי חברה וולונטריים - אם מסרת את תשובתך לאירוע בבנק אגוד, נייר הערך ייחסם בחשבונך באגוד עד ליום התשלום ולא ייכלל בתיק ניירות הערך המועבר. ביום התשלום תבוצע לחשבונך בבנק מזרחי-טפחות העברה נפרדת של התקבול בכסף או בערך נקוב. בכל מקרה אחר, אירוע החברה הוולונטרי יטופל במזרחי-טפחות.
  • בסמוך ליום המעבר יחויב חשבונך בחלק היחסי של דמי המשמרת הרבעוניים, על-פי התעריף בבנק אגוד. 
  • על מנת לאפשר לך לדווח לרשות המסים על תוצאות פעילותך בניירות ערך במסגרת חשבונך בבנק אגוד, יונפק לך דיווח על תוצאות פעילות זו והפעילות במזרחי-טפחות בטופס 867 מאוחד לאחר תום שנת המס. 
לבירורים בנושא ניירות ערך ניתן לפנות למרכז ההשקעות של מזרחי-טפחות: 8860* שלוחה 3

מה קורה אם יש לי משכנתא בבנק אגוד?
אם יש לך הלוואת משכנתא בבנק אגוד וחשבונך עבר לבנק מזרחי-טפחות, באפשרותך לקבל מידע אודות יתרת המשכנתא באמצעות כניסה לאתר האינטרנט באגוד או בחיוג למוקד המשכנתאות באגוד, בטלפון: 03-5191555
לאחר הקשת הבחירה במענה הקולי, תתקבל הודעת SMS עם קישור לצפייה ביתרה העדכנית.
לקוחות המעוניינים במחזור משכנתא יכולים להגיש בקשה למחזור פנימי בבנק מזרחי-טפחות.

 

 

האם אוכל להשתמש בכרטיסי האשראי שהונפקו עבורי בבנק אגוד?
ניתן להמשיך ולהשתמש בכרטיסי האשראי או בכרטיס הדביט/המשיכה שברשותך באופן רציף כחלק מתהליך המעבר למזרחי-טפחות

כרטיסי כאל - כרטיסים שהונפקו על ידי כאל ינוידו לחשבון החדש בבנק מזרחי-טפחות ללא צורך בהחלפת הכרטיס. כך יתאפשר לך להשתמש בכרטיס ללא שינוי בתנאיו, במספרו ובקוד הסודי, ותוך העברת כל ההתחייבויות והוראות הקבע הקיימות בו לחשבונך החדש.

כרטיסי FLY CARD משולבים עם מאסטרקארד וכרטיסים שקיימת בהם יתרה בתוכניות אשראי ייחודיות (קרדיט, עדיף, 30+ וכו') יונפקו ויישלחו לביתך, ויופעלו בשיחת ההיכרות על ידי הבנקאי במזרחי-טפחות.

מסגרת כרטיס אשראי - אם ברשותך מספר כרטיסי אשראי של חברת כאל, עד היום נקבעה מסגרת כוללת לכל הכרטיסים. עם המעבר למזרחי-טפחות תיקבע לכל כרטיס מסגרת נפרדת. יחד עם זאת, סך המסגרות בכל הכרטיסים בחשבון לא יפחת מהמסגרת הכוללת הקיימת כיום בכרטיסים שבחשבונך באגוד.

כרטיסי ישראכרט - כרטיס חדש יונפק ויישלח אליך הביתה בדואר ישראל בתוך 60 יום מהפעלת החשבון.
ניתן יהיה להמשיך ולהשתמש בכרטיס הקיים למשך 90 יום מהנפקת הכרטיס החדש או עד הפעלת הכרטיס החדש (המוקדם מביניהם).

עד להשלמת מיזוג בנק אגוד לתוך בנק מזרחי-טפחות לא ניתן יהיה לבצע משיכות מזומן בכספונים של בנק לאומי, אגוד וחלק מהמפעילים הפרטיים הקטנים. באפשרותך לבקש מהבנקאי האישי במזרחי-טפחות להנפיק עבורך, ללא עלות, כרטיס אשראי חליפי/דביט/משיכת מזומן, שבאמצעותו ניתן לבצע משיכות מזומנים גם באותם כספונים.

לשאלות נוספות בנושא כרטיסי אשראי, ניתן לפנות לבנקאי האישי שלך במזרחי-טפחות.

שימוש ב-Google Pay ו-Apple Pay - לקוחות כאל ששייכו את כרטיסם ל-Google Pay או ל-Apple Pay באגוד, יוכלו להמשיך ולהשתמש באפליקציות לאחר ניוד הכרטיס למזרחי-טפחות. לקוחות שיונפק להם כרטיס אשראי חדש יכולים לשייך אותו לGoogle Pay- או ל-Apple Pay באופן ישיר או דרך אפליקציית ניהול חשבון של מזרחי-טפחות

הכרטיס - עם הצטרפותך למזרחי-טפחות, באפשרותך לקבל את "הכרטיס", כרטיס האשראי של מזרחי-טפחות, המעניק לחברי המועדון של הבנק שלל הטבות ומבצעים במגוון בתי עסק ושירותים. לצפייה בהטבות הכרטיס 

בנקאי מזרחי-טפחות ואגוד זמינים עבורך
עד למעבר לבנק מזרחי-טפחות, בנקאי אגוד בסניפך יעמדו לרשותך כרגיל בשעות הפעילות.
מנויי אגוד ישיר יכולים לפנות לשאלות ובירורים לטלפון 1-700-700-017 או ל-3215* מכל טלפון נייד.

דלפק אגוד 
בסניפים הבאים פועל "דלפק אגוד", שמעניק שירותים בנקאיים ללקוחות סניפי אגוד שנסגרו, ואשר טרם עברו לבנק מזרחי טפחות
 
בימי הפעילות ובהתאם לשעות הפעילות של הסניף, יינתנו השירותים הבאים על ידי בנקאי אגוד: 
  • משיכות מזומן במט"י
  • הפקדות שיקים באמצעות מעטפות "חיש בנק"
  • מסירת כרטיסי אשראי ופנקסי צ'קים
  • פעולות בנקאיות ומתן מידע בהתאם לצורך
מיום המעבר לבנק מזרחי-טפחות, הבנקאי האישי שלך יהיה זמין עבורך בכל שעות הפעילות של הבנק בטלפון 8860*. לבחירתך, ניתן להתכתב עם הבנקאי האישי באופן מאובטח באתר ובאפליקציה או באמצעות שליחת SMS לטלפון 8860. 
שלבי העברת החשבון
1. חותמים על טופס ההסכמה למעבר שנשלח אליך מבנק אגוד. לידיעתך, עם קבלת הסכמתך למעבר לבנק מזרחי-טפחות, יועבר אליו באופן אוטומטי כל המידע המשויך לחשבונך בבנק אגוד 
2. הבנקאים באגוד יתאמו איתך מועד לפגישת היכרות עם בנקאי מזרחי-טפחות באחד הסניפים. במהלך הפגישה, נקים את החשבון שלך במזרחי-טפחות ויהיה באפשרותך לפעול בו באופן מיידי. 
3. בסמוך לפגישה יישלח אליך SMS תזכורת. אם מסיבה כלשהי יהיה ברצונך לשנות את תאריך שיחת ההיכרות, או את החלטתך לגבי המעבר, נבקש ליידע את הבנקאי שלך בבנק אגוד בהקדם האפשרי.
4. לפגישה עם בנקאי מזרחי-טפחות, אנו מבקשים שכל המוסמכים לפעול בחשבון בשם התאגיד, ובעלי המניות בתאגיד הנדרשים לחתום כערבים, יגיעו עם כל המסמכים שנתבקשת להביא על ידי בנק אגוד.
5. עם סיום תהליך המצאת כלל המסמכים הנדרשים לבנקאי בסניף מזרחי-טפחות, נתחיל בהעברת המוצרים הפיננסיים ככל שהיו מהחשבון באגוד לחשבון החדש במזרחי-טפחות. העברת המוצרים צפויה להתבצע בתוך כ-3 שבועות.
6. חשבונך בבנק אגוד יתנהל כרגיל עד ליום המעבר לבנק מזרחי-טפחות. 

המלצות לקראת המעבר 
  • פגישת ההיכרות במזרחי-טפחות - פגישה חשובה ומשמעותית מאחר שעוברים בה על כל פרטי החשבון, מבצעים פעולות שונות וחותמים על מסמכי פתיחת חשבון. כדאי להכין את כל השאלות שעשויות לעלות כדי שנוכל להשיב עליהן לשביעות רצונך.
  • עדכון על שינוי חשבון – חשוב להכין רשימה של כל הגופים והמוסדות שיש לעדכן אותם על שינוי חשבון, כגון: ביטוח לאומי, מס הכנסה, חברת חשמל וכו'.
אנו מזמינים אותך לפנות אלינו בכל שאלה
עד למועד המעבר ניתן לפנות לבנק אגוד:
- בטלפון 3210*
ממועד המעבר לבנק מזרחי-טפחות:
- כתיבת הודעה לבנקאי באתר או באפליקציה
- במשלוח מסרון SMS למספר 8860
- בטלפון 8860*