Generic placeholder image Generic placeholder image
במה שונה ייעוץ פנסיוני בבנק מייעוץ פנסיוני הניתן על-ידי גורם אחר?
במה שונה ייעוץ פנסיוני בבנק מייעוץ פנסיוני הניתן על-ידי גורם אחר?

הייעוץ הפנסיוני הניתן בבנק הוא ייעוץ פנסיוני אובייקטיבי לחלוטין. היועצים בבנק עובדים עם כלל הגופים הפנסיוניים, ובוחרים ביניהם בהתאם לביצועים ולפרמטרים שונים המשתקפים במערכת הייעוץ המתקדמת שלנו, תוך התאמה לצורכי הלקוח ומבלי לערב שיקולים זרים וחיצוניים.

בניית חיסכון פנסיוני בבנק מזרחי-טפחות נעשית תוך התחשבות בכל המאפיינים והצרכים של הלקוחות: גובה הפקדות אפשרי לפנסיה, גיל, מצב משפחתי, מצב בריאותי, תחום העיסוק וגם דמי הניהול, מסלול ניהול ההשקעות ועוד.

ייעוץ פנסיוני במזרחי-טפחות:
  • עוד לפני הפגישה הראשונה עם יועץ פנסיוני בסניף הבנק, תתבקשו לתת אישור לפנות למסלקה הפנסיונית ולקבל ריכוז של כלל המוצרים הפנסיוניים הנמצאים בבעלותכם, בהתאם להנחיות הרגולטוריות. לאחר מתן האישור, תוכלו להתחיל בתהליך ייעוץ פנסיוני.

  • בפגישת ייעוץ פנסיוני בבנק, יועץ פנסיוני אובייקטיבי יבחן את הנתונים האישיים שלכם, את הצרכים שלכם, ויבדוק איתכם באיזו רמת סיכון אתם מעוניינים ויכולים להשקיע. היועץ ימליץ לכם על התוכנית הפנסיונית המתאימה עבורכם באופן אישי, מתוך מגוון המוצרים הקיימים בשוק. רמת הסיכון תותאם עבורכם באמצעות מודל מתוחכם וייחודי.

  • לאחר פגישת הייעוץ הראשונה, תקבלו ייעוץ פנסיוני מתמשך במטרה להתאים את המוצרים הפנסיוניים לשינויים בחייכם. 

 

 

לא מצאת תשובה?  עוד שאלות נפוצות
דרכים ליצירת קשר
לקביעת פגישת ייעוץ פנסיוני ללא תשלום
נא למלא שם פרטי
נא למלא שם משפחה
נא למלא 9 ספרות כולל ספרת ביקורת
נא למלא מספר טלפון (ספרות בלבד)