יונס: לב ליבו של השירות הבנקאי היה ונשאר בנקאי בשר ודם

תפיסת השירות במזרחי-טפחות עושה מה שטוב ללקוח, ומהדקת את הקשר בינו לבנקאי האישי שלו
כ"א בכסלו, תשע"ג, 05 בדצמבר, 2012

ישנן היום במערכת הבנקאית שתי תפיסות שירות הפוכות: האחת יוצאת מהשאלה מה טוב לבנק, ושולחת את הלקוח לטפל בעצמו בערוצים הדיגיטליים, והשניה שלנו - שעושה מה שטוב ללקוח, ומהדקת את הקשר בינו לבנקאי האישי שלו – כך אמר אמש אלי יונס, מנכ"ל מזרחי-טפחות, במפגש עם סטודנטים במרכז הבינתחומי בהרצליה.
 
לדבריו, ההתפתחות הטכנולוגית בעולם הבנקאות בהחלט חשובה, אבל אסור לבלבל את היוצרות: לב ליבו של השירות הבנקאי היה ונשאר בנקאי, בשר ודם, המכיר אישית את הלקוח על צרכיו והעדפותיו, ומסייע לו באופן פעיל ויזום בניהול פעילותו הפיננסית. "מי שמפתח את הערוצים הדיגיטליים כאלטרנטיבה לשירות בנקאי מחויב ואנושי ומנתק את הלקוחות מהבנקאי האישי שלהם, פועל בניגוד לטובתם של לקוחותיו", אמר אלי יונס.
 
הוא ציין, כי הבנקאות ההיברידית של מזרחי-טפחות אומנם משתמשת בפלטפורמה הטכנולוגית – שבחלקה כוללת יכולות ייחודיות שפיתחנו עבור עצמנו, אבל לא כדי להרחיק את הלקוחות, אלא כנתיב המוביל אותם ישירות לבנקאי האישי שלהם. "הערוצים הדיגיטליים במזרחי-טפחות נועדו לסייע ללקוח ולבנקאי האישי שלו בסניף, לנהל מערכת יחסים יומיומית, בנוחות מרבית ובזמינות אופטימלית, במגוון דרכים ואמצעים".
 
מנכ"ל מזרחי-טפחות הוסיף, כי הוא בהחלט מכיר בנחיצותם של צעדי התייעלות במערכת הבנקאית, אבל יעילות נעשית תוך כדי צמיחה ולא על גב הלקוחות. "אדרבא", אמר יונס, "מזרחי-טפחות השקיע ב-2011 עשרות מיליוני שקלים בפיתוח טכנולוגיה חדשנית ובהרחבת כוח האדם בסניפים על מנת לקרב את הלקוחות לבנקאים האישיים שלהם, ובה-בעת ממשיך להיות הבנק היעיל בישראל, תוך שיפור מתמשך ביחסי היעילות של הבנק".


לדיווחים והודעות קודמים