נציב תלונות הציבור

אמנת שירות - נציב תלונות הציבור

אנחנו במזרחי-טפחות, מאמינים במתן שירות מקצועי, איכותי ואישי ומעמידים את שיפורו המתמיד של השירות בראש סדר העדיפויות. אנו רואים את הפניה אלינו כהזדמנות לשיפור היחסים שבין הבנק ללקוח, תוך חיזוק אמונו ושביעות רצונו של הלקוח מהבנק.

אנחנו מתחייבים כי כל תלונה שתתקבל תזכה למשוב תוך שני ימי עסקים, ולמענה מלא ומקצועי בכתב עד 45 ימים מיום קבלתה.


ניתן להגיש תלונה בערוצים הבאים:

טלפון: 076-8170017, בימים א' עד ה' משעה 08:30 עד שעה 16:00 

דואר: נציב תלונות הציבור בנק מזרחי טפחות, ת.ד. 3450 רמת גן 5213603

פקס: 076-8622793​​​

דואר אלקטרוני: pzibur@umtb.co.il​

טופס: באפשרותך להגיש תלונה באמצעות הטופס דיגיטלי המצורף מטה. ניתן לצרף קובץ לפנייה.

כדי שנוכל לטפל באופן מיטבי בפנייתכם, נא צרפו את מירב הפרטים הקשורים בה, וכן את פרטיכם האישיים: שם, מספר תעודת הזהות, כתובת, מספר חשבון (אם יש) ופרטי ההתקשרות איתכם.

 

לדוחות פניות הציבור

 

הגשת תלונה

נא למלא שם פרטי (אותיות בלבד)
נא למלא שם משפחה (אותיות בלבד)
נא למלא מספר טלפון (ספרות בלבד)
נא למלא 9 ספרות כולל ספרת ביקורת
נא לבחור סיבת הפנייה
נא למלא רק אותיות, ספרות, רווח, נקודה או מקף
נא למלא דואר אלקטרוני
הוספת קובץ לפניה שלי
 
נא לצרף קורות חיים

* שדה חובה