אמנת שירות - נציב תלונות הציבור
אנחנו במזרחי-טפחות, מאמינים במתן שירות מקצועי, איכותי ואישי ומעמידים את שיפורו המתמיד של השירות בראש סדר העדיפויות. אנו רואים את הפניה אלינו כהזדמנות לשיפור היחסים שבין הבנק ללקוח, תוך חיזוק אמונו ושביעות רצונו של הלקוח מהבנק.
אנחנו מתחייבים כי כל תלונה שתתקבל תזכה למשוב תוך שני ימי עסקים, ולמענה מלא ומקצועי בכתב עד 45 ימים מיום קבלתה.
ניתן להגיש תלונה בערוצים הבאים:
טלפון: 076-8170017, בימים א' עד ה' משעה 08:30 עד שעה 16:00
דואר: נציב תלונות הציבור בנק מזרחי טפחות, ת.ד. 3450 רמת גן 5213603
פקס: 076-8622793
דוא"ל: pzibur@umtb.co.il
טופס: באפשרותך להגיש תלונה באמצעות הטופס דיגיטלי המצורף מטה. ניתן לצרף קובץ לפנייה.
כדי שנוכל לטפל באופן מיטבי בפנייתכם, נא צרפו את מירב הפרטים הקשורים בה, וכן את פרטיכם האישיים: שם, מספר תעודת הזהות, כתובת, מספר חשבון (אם יש) ופרטי ההתקשרות איתכם.