נציב תלונות הציבור

אמנת שירות - נציב תלונות הציבור

אנחנו במזרחי-טפחות, מאמינים במתן שירות מקצועי, איכותי ואישי ומעמידים את שיפורו המתמיד של השירות בראש סדר העדיפויות. אנו רואים את הפניה אלינו כהזדמנות לשיפור היחסים שבין הבנק ללקוח, תוך חיזוק אמונו ושביעות רצונו של הלקוח מהבנק.

אנחנו מתחייבים כי כל תלונה שתתקבל תזכה למשוב תוך שני ימי עסקים, ולמענה מלא ומקצועי בכתב עד 45 ימים מיום קבלתה.

 

מענה טלפוני ניתן ביחידה בימים א' עד ה' משעה 8:30 עד השעה 15:00 בטלפון 076-8170017


ניתן להגיש תלונה בערוצים הבאים:

דוא"לpzibur@umtb.co.il​

פקס: 076-8622793​​​

דואר: נציב תלונות הציבור בנק מזרחי טפחות, ת.ד. 3450 רמת גן 5213603

טופס: באפשרותך להגיש תלונה באמצעות הטופס דיגיטלי המצורף מטה. ניתן לצרף קובץ לפנייה.

כדי שנוכל לטפל באופן מיטבי בפנייתכם, נא צרפו את מירב הפרטים הקשורים בה, וכן את פרטיכם האישיים: שם, מספר תעודת הזהות, כתובת, מספר חשבון (אם יש) ופרטי ההתקשרות איתכם.

 

לתשומת לבך: אם תוכן הפנייה ארוך, ניתן לבחור "פניות הציבור" בסיבת הפנייה ולצרף קובץ עם הפירוט המלא כולל המחשות.

 

לדוחות פניות הציבור

 

הגשת תלונה

נא למלא שם פרטי (אותיות בלבד)
נא למלא שם משפחה (אותיות בלבד)
נא למלא מספר טלפון (ספרות בלבד)
נא למלא 9 ספרות כולל ספרת ביקורת
נא לבחור סיבת הפנייה
נא למלא רק אותיות, ספרות, רווח, נקודה או מקף
נותרו עוד: 2000 תווים
נא למלא דואר אלקטרוני
הוספת קובץ לפניה שלי
 
נא לצרף קורות חיים

* שדה חובה