נציבות פניות הציבור

רוצה להחמיא לבנקאי או לשלוח תלונה? יש לך הצעת ייעול? היחידה לפניות הציבור כאן בשבילך

אנחנו, במזרחי-טפחות, מאמינים במתן שירות מקצועי, איכותי ואישי, ומעמידים את שיפורו המתמיד של השירות בראש סדר העדיפויות. אנו רואים את הפנייה אלינו כהזדמנות לשיפור היחסים שבין הבנק ללקוח, תוך חיזוק אמונו ושביעות רצונו של הלקוח מהבנק.

 

 

רגע לפני, נציע לך ערוצי קשר ישירים בנושאים הבאים. כך באפשרותך לקבל שירות מהיר וממוקד לפנייתך, ללא צורך בפנייה ליחידה לפניות הציבור.

פניות בנושאי משכנתא קיימת

1. סילוק משכנתא

בקשות לגבי סילוק משכנתא, כגון: מכתב כוונות ואישורים לאחר פירעון המשכנתא, אפשר להגיש בקלות באמצעות אתר הבנק.

יש לך צורך בסיוע בנושאים אלו? ניתן לפנות אלינו במייל pniot@umtb.co.il
יש לציין במייל את כל הפרטים הדרושים, כולל מספר תעודת זהות ומספר טלפון, ונשמח לסייע לך.


2. חידוש פוליסת ביטוח משכנתא

פוליסות ביטוח חיים ונכס עבור משכנתא, יש לשלוח למייל polisa@umtb.co.il

לפנייה יש לצרף:

  • את מסמך הפוליסה בלבד - חיים ונכס
  • ביטולי פוליסה

הפוליסה תיבדק על ידינו. לאחר אישור, נשלח אישור מסמך אישור לכתובת שלך המעודכנת בבנק.

אם הפוליסה אינה תקינה, נשלח מכתב הכולל הסבר לתיקון הדרוש.


3. פניות בנושאים כלליים הקשורים למשכנתא

לנוחותך, באתר הבנק אפשר לבצע באופן עצמאי מגוון פעולות בנושאי משכנתא קיימת, כולל אפשרות להדפיס מסמכים רלוונטיים

לא מצאת מה שרצית? אפשר לפנות אלינו במייל pniot@umtb.co.il ונשמח לסייע לך.


פניות בנושאי הלוואות חדשות ומיחזור משכנתא

לפניות בנושא מיחזור משכנתא, יש ליצור קשר בטלפון 8860* שלוחה 4 ואז שלוחה 1

מתעניינים בלקיחת משכנתא חדשה? צלצלו: 8860* שלוחה 4 ואז שלוחה 1


פנייה בנושא חוב משכנתא בטיפול משפטי ניתן לשלוח במייל לכתובת gmashkanta@umtb.co.il

יש לציין במייל שם מלא של הפונה/שמות הלווים, מספר הלוואה, מספר ת.ז., מספר טלפון סלולרי, כתובת מייל למענה וכל הפרטים הדרושים לשם בחינת הפנייה והעברתה לגורם המטפל.

בנוסף, ניתן לפנות טלפונית בימים ראשון עד חמישי בין השעות 9:00 עד 16:00, למחלקת גביית משכנתאות בטלפון 076-8043381

 

 

מידע ומסמכים הנדרשים בצו בית משפט

כדי לקבל מידע ומסמכים הנדרשים על פי צו בית משפט, יש לפנות אלינו למייל: infolaw@umtb.co.il

לפנייה יש לצרף:

  • את הצו
  • את ייפוי הכוח
  • את ערוצי הקשר הישירים איתך

מידע על חשבונות סגורים

רוצה לקבל מידע על חשבון שהתנהל על שמך במזרחי-טפחות? אפשר לפנות לכל סניף שלנו

לפנייה יש לצרף:

  • ת.ז. בתוקף, כדי שנוכל לטפל בבקשתך

מידע על חשבון פעיל

כדי לקבל מידע על חשבונך, יש לפנות לבנקאי בסניף או בטלפון 8860*


מידע על משכנתא

כדי לקבל מידע על המשכנתא שלכם, פנו למרכז המשכנתאות שלנו בטלפון 8860* שלוחה 4

 

 

חברות או עורכי דין המייצגים חברות, אשר מבקשים להסיר שעבוד שנותר בחברה, מתבקשים לפנות אלינו למייל infolaw@umtb.co.il

לפנייה יש לצרף:

  • נסח בו מופיע השעבוד
  • ייפוי כוח מבעלי המניות או מבעלי החברה

 

לתשומת לבכם, פנייה בדרך זו אינה מיועדת ללקוחות פרטיים.

פנייה בנושא החזרת חוב בחשבון המצוי בהליך משפטי ניתן לשלוח מייל לכתובת: hovot@umtb.co.il

יש לציין במייל את כל הפרטים הדרושים לשם בחינת הפנייה והעברתה לגורם הרלוונטי, כולל שם מלא, מספר חשבון, מספר ת.ז., מספר טלפון ומהות הפנייה.

בנוסף, ניתן לפנות טלפונית בימים ראשון עד חמישי בין השעות 9:00 עד 16:00, למחלקת טיפול משפטי (לקוחות פרטיים) בטלפון 076-8043381

לתשומת לבך, כתובת זו אינה מיועדת ללקוחות שנמצאים בחוב וחשבונם עדיין מתנהל בסניף. במקרים אלה, יש לפנות לבנקאי בטלפון 8860* או בהתכתבות דרך האתר.


פנייה בנושא חוב משכנתא בטיפול משפטי ניתן לשלוח במייל לכתובת gmashkanta@umtb.co.il

יש לציין במייל שם מלא של הפונה/שמות הלווים, מספר הלוואה, מספר ת.ז., מספר טלפון סלולרי, כתובת מייל למענה וכל הפרטים הדרושים לשם בחינת הפנייה והעברתה לגורם המטפל.

בנוסף, ניתן לפנות טלפונית בימים ראשון עד חמישי בין השעות 9:00 עד 16:00, למחלקת גביית משכנתאות בטלפון 076-8043381

 

 

 

לבירור מידע על דיווח שהעביר הבנק למאגר נתוני האשראי, או לבדיקה אם חלה טעות בדיווח, יש לפנות אלינו למייל mana-pniyot@umtb.co.il

מהו מאגר נתוני אשראי


דרכי יצירת קשר עם פניות הציבור

חשוב לדעת - היחידה לפניות הציבור לא מטפלת בבקשות לקבלת מידע או לביצוע פעולות בחשבון. לשם כך, יש לפנות לבנקאי בטלפון 8860* או בכתב דרך תיבת ההודעות באתר 

  • דוא"ל: pzibur@umtb.co.il
  • פקס: 076-8622793
  • דואר: היחידה לתלונות הציבור, בנק מזרחי-טפחות, ת.ד. 3450 רמת גן, מיקוד 5213603
  • טופס דיגיטלי: בקישור מטה
  • טלפון: 076-8170017 בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:30 עד 15:00

כדי שנוכל לטפל באופן מיטבי בפנייתך, יש לצרף את מרב הפרטים הקשורים בה וכן את פרטיך האישיים: שם, מספר תעודת זהות, כתובת, מספר חשבון (אם יש) ופרטי ההתקשרות איתך.

לתשומת לבך, אם תוכן הפנייה ארוך, ניתן לבחור "פניות הציבור" בסיבת הפנייה, ולצרף קובץ עם הפירוט המלא.

אנחנו מתחייבים כי כל תלונה שתתקבל תזכה למשוב תוך 2 ימי עסקים ולמענה מלא ומקצועי בכתב עד 45 יום מעת קבלתה (במקרים חריגים, ואם יידרש לנו זמן נוסף למענה, נעדכן אותך על כך).

 

 

לדוחות פניות הציבור

 

 

הגשת תלונה

נא למלא שם פרטי (אותיות בלבד)
נא למלא שם משפחה (אותיות בלבד)
נא למלא מספר טלפון (ספרות בלבד)
נא למלא 9 ספרות כולל ספרת ביקורת
נא לבחור סיבת הפנייה
נא לבחור סניף מבוקש
נא למלא רק אותיות, ספרות, רווח, פסיק, נקודה, סימן שאלה או מקף
נותרו עוד: 2000 תווים
נא למלא דואר אלקטרוני
הוספת קובץ לפניה שלי
 
נא לצרף קורות חיים

* שדה חובה