אמנת שירות - נציב תלונות הציבור
לתשומת לך, אנחנו עושים כמיטב יכולתנו לטפל בכל פניה שמועברת אלינו באופן מכבד, ולענות בהקדם. עם זאת, בשל המצב הביטחוני, יתכנו עיכובים בטיפול ובמענה לחלק מהפניות. אנו מודים לך על ההבנה, ומאחלים ימים של שקט.
אנחנו במזרחי-טפחות, מאמינים במתן שירות מקצועי, איכותי ואישי ומעמידים את שיפורו המתמיד של השירות בראש סדר העדיפויות. אנו רואים את הפניה אלינו כהזדמנות לשיפור היחסים שבין הבנק ללקוח, תוך חיזוק אמונו ושביעות רצונו של הלקוח מהבנק.
אנחנו מתחייבים כי כל תלונה שתתקבל תזכה למשוב תוך שני ימי עסקים, ולמענה מלא ומקצועי בכתב עד 45 ימים מיום קבלתה.
מענה טלפוני ניתן ביחידה בימים א' עד ה' משעה 8:30 עד השעה 15:00 בטלפון 076-8170017
ניתן להגיש תלונה בערוצים הבאים:
דוא"ל: pzibur@umtb.co.il
פקס: 076-8622793
דואר: נציב תלונות הציבור בנק מזרחי טפחות, ת.ד. 3450 רמת גן 5213603
טופס: באפשרותך להגיש תלונה באמצעות הטופס דיגיטלי המצורף מטה. ניתן לצרף קובץ לפנייה.
כדי שנוכל לטפל באופן מיטבי בפנייתך, נא לצרף את מירב הפרטים הקשורים בה, וכן את פרטיכם האישיים: שם, מספר תעודת הזהות, כתובת, מספר חשבון (אם יש) ופרטי ההתקשרות איתך.
לתשומת לבך: אם תוכן הפנייה ארוך, ניתן לבחור "פניות הציבור" בסיבת הפנייה ולצרף קובץ עם הפירוט המלא כולל המחשות.