נציבות פניות הציבור

רוצה להחמיא לבנקאי או לשלוח תלונה? יש לך הצעת ייעול? היחידה לפניות הציבור כאן בשבילך

אנו במזרחי-טפחות מאמינים במתן שירות מקצועי, איכותי ואישי, ומעמידים את שיפורו המתמיד של השירות בראש סדר העדיפויות שלנו. פנייה אלינו מהווה מבחינתנו הזדמנות לשיפור היחסים שבין הבנק ללקוחות, תוך חיזוק האמון ושביעות הרצון של הלקוחות.

צוות פניות הציבור לשירותך

אנחנו תמיד מעוניינים להתייעל ולהשתפר. רוצה להעיר או להאיר לנו על דברים שחשוב שנשים לב אליהם? היחידה לפניות הציבור כאן, לשירותך.

אבל רגע לפני, אנו מציעים לך ערוצי קשר ישירים בנושאים הבאים. כך באפשרותך לקבל שירות מהיר וממוקד לפנייתך, ולחסוך את הצורך לפנות ליחידה לפניות הציבור.

מידע ומסמכים הנדרשים בצו בית משפט

כדי לקבל מידע ומסמכים הנדרשים על פי צו בית משפט, יש לפנות אלינו במייל: infolaw@umtb.co.il

לפנייה יש לצרף:

  • את הצו
  • את ייפוי הכוח
  • את ערוצי הקשר הישירים איתך

מידע על חשבונות סגורים

רוצה לקבל מידע על חשבון שהתנהל על שמך במזרחי-טפחות? אפשר לפנות לכל סניף שלנו

לפנייה יש לצרף:

  • ת.ז. בתוקף, כדי שנוכל לטפל בבקשתך

מידע על חשבון פעיל

כדי לקבל מידע על חשבונך, יש לפנות לבנקאי בסניף או בטלפון 8860*


מידע על משכנתא

כדי לקבל מידע על המשכנתא שלכם, פנו למרכז המשכנתאות שלנו בטלפון 8860* שלוחה 4

 

 

מידע על חשבונות בנק ופיקדונות שאינם פעילים נמצא כאן

פוליסות ביטוח חיים ונכס עבור משכנתא, יש לשלוח למייל polisa@umtb.co.il

לפנייה יש לצרף:

  • את מסמך הפוליסה בלבד - חיים ונכס
  • ביטולי פוליסה

הפוליסה תיבדק על ידינו. לאחר אישור, נשלח אישור לכתובת שלך המעודכנת בבנק. אם הפוליסה אינה תקינה, נשלח מכתב הכולל הסבר לתיקון הדרוש.


לפניות בנושאים אחרים הקשורים למשכנתא וביטוח, יש ליצור קשר עם מרכז המשכנתאות בטלפון 8860* שלוחה 4

חברות או עורכי דין המייצגים חברות, אשר מבקשים להסיר שעבוד שנותר בחברה, מתבקשים לפנות אלינו במייל infolaw@umtb.co.il

לפנייה יש לצרף:

  • נסח בו מופיע השעבוד
  • ייפוי כוח מבעלי המניות או מבעלי החברה

 

לתשומת לבכם, פנייה בדרך זו אינה מיועדת ללקוחות פרטיים.

לבירור מידע על דיווח שהעביר הבנק למאגר נתוני האשראי, או לבדיקה אם חלה טעות בדיווח, יש לפנות אלינו למייל mana-pniyot@umtb.co.il

מהו מאגר נתוני אשראי

 

 

לתשומת לבך: היחידה לפניות הציבור לא מטפלת בבקשות לקבלת מידע או לביצוע פעולות בחשבון. לשם כך, יש לפנות לבנקאי בכתב דרך תיבת ההודעות באתר, או בטלפון 8860*

ניתן לקבל מענה בטלפון 076-8170017 בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:30 עד 15:00.

אפשר להגיש תלונה בערוצים הבאים:

  • דוא"ל: pzibur@umtb.co.il
  • פקס: 076-8622793
  • דואר: היחידה לתלונות הציבור, בנק מזרחי-טפחות, ת.ד. 3450 רמת גן, מיקוד 5213603
  • טופס דיגיטלי: בקישור מטה

כדי שנוכל לטפל בפנייתך באופן מיטבי, יש למסור את כל הפרטים והמידע הרלוונטיים, ולצרף את פרטיך האישיים: שם, מספר תעודת זהות, כתובת, מספר חשבון (אם יש) ופרטי ההתקשרות איתך.

אם תוכן הפנייה ארוך, ניתן לבחור "פניות הציבור" בסיבת הפנייה, ולצרף קובץ עם הפירוט המלא, כולל המחשות.

אנחנו מתחייבים כי כל תלונה שתתקבל תזכה למשוב תוך 2 ימי עסקים ולמענה מלא ומקצועי בכתב תוך 45 יום מעת קבלתה (במקרים חריגים, ואם יידרש לנו זמן נוסף למענה, נעדכן אותך).

 

 

לדוחות פניות הציבור

 

 

הגשת תלונה

נא למלא שם פרטי (אותיות בלבד)
נא למלא שם משפחה (אותיות בלבד)
נא למלא מספר טלפון (ספרות בלבד)
נא למלא 9 ספרות כולל ספרת ביקורת
נא לבחור סיבת הפנייה
נא למלא רק אותיות, ספרות, רווח, פסיק, נקודה, סימן שאלה או מקף
נותרו עוד: 2000 תווים
נא למלא דואר אלקטרוני
הוספת קובץ לפניה שלי
 
נא לצרף קורות חיים

* שדה חובה