נציב תלונות הציבור

היחידה לפניות הציבור מטפלת בכלל הבקשות והתלונות של לקוחות הבנק

אנו מתחייבים כי כל פניה שתתקבל אצל נציב תלונות הציבור תענה בכתב תוך 45 ימים מיום קבלתה. אנו מאמינים במתן שירות מקצועי, איכותי ואישי ומעמידים את שיפורו המתמיד של השירות בראש סדר העדיפויות.


 

הגשת תלונה

אנא למלא שם פרטי (אותיות בלבד)
אנא למלא שם משפחה (אותיות בלבד)
אנא למלא מספר טלפון (ספרות בלבד)
אנא למלא 9 ספרות כולל ספרת ביקורת
נא לבחור סיבת הפנייה
נא למלא רק אותיות, ספרות, רווח, נקודה או מקף
אנא למלא דואר אלקטרוני
הוספת קובץ לפניה שלי
 
נא לצרף קורות חיים

* שדה חובה