פנייה לבנקאי האישי
חשוב לנו להיות זמינים עבורך ולתת לך יחס אישי. רוצה לשלוח הודעה לבנקאי שלך? אפשר לעשות זאת במהירות דרך תיבת ההודעות המאובטחת באתר ובאפליקציית ניהול חשבון
נשמח לעמוד לשירותך בכל עניין - אנו מזמינים אותך לפנות אלינו במגוון ערוצי התקשרות לבחירתך או להשאיר פרטים ואנו נחזור אליך בהקדם
נשמח לעמוד לשירותך - מזמינים אותך לפנות אלינו במגוון ערוצי התקשרות לבחירתך
אנו מזמינים אותך להתקשר לבנקאי בטלפון *8860
למתקשרים מחו"ל: +972768048860
באפשרותך להיעזר במוקד התמיכה הטלפוני בטלפון 03-6011000.
ניתן גם לקבוע שם משתמש המכיל אותיות ומספרים לבחירתך, וכך לזכור את שם המשתמש שלך בקלות.
שינוי שם משתמש נעשה באיזור האישי באתר הפעולות > הגדרות אישיות > החלפת שם משתמש
באפשרותך לשחזר את שם המשתמש באמצעות צפייה במספר המשתמש שלך המונה 10 ספרות.
כניסה לאפליקציה> ריכוז יתרות > לחיצה על אזור אישי > בחירה ב"הצגת שם משתמש"
בכל מקרה בו יש חשד לשימוש לא מורשה בחשבונך או להונאת פישינג, עליך להודיע מיידית לבנק בערוץ הנוח לך:
בכל בעיה אחרת לפנות למוקד התמיכה הטכנית בטלפון 03-6011000
על מנת להקל על לקוחות הבנק הזקוקים לכך, הבנק מאפשר הקפאת תשלומי המשכנתא.
אפשר בקלות להתעדכן במצב המשכנתא. לבעלי חשבון עו"ש בבנק: המידע זמין בלשונית "הלוואות ומשכנתאות". אם ברשותכם רק משכנתא בבנק: לאחר "כניסה ללקוחות טפחות" מזינים נתוני זיהוי ומקבלים קוד כניסה לטלפון הנייד.
בטלפון 8860* לשלוחה 4 ואז 1 (לקוחות בחו"ל: 972-76-8048860+). בימים א'-ה' מ-08:00 עד 21:30, ימי ו' מ-08:00 עד 13:00
בטלפון 8860* לשלוחה 4 ואז 1 (לקוחות בחו"ל: 972-76-8048860+). בימים א'-ה' מ-08:00 עד 21:30, ימי ו' מ-08:00 עד 13:00
בטלפון 8860* שלוחה 4 ואז 3 (מחו"ל: 972-76-8048860+) בימים א'-ה' 08:00-18:30, ימי ו' 08:00-13:00
פוליסה חדשה ניתן לשלוח לדוא"ל polisa@umtb.co.il או לפקס 03-5656666
בטלפון 8860* שלוחה 4 ואז 2 (לקוחות בחו"ל: 972-76-8048860+). בימים א'-ה' מ-08:00 עד 20:30, ימי ו' מ-08:00 עד 13:00
נשמח לעמוד לרשותך בטלפון 2522*. לשירות לקוחות: 03-7232000. שעות הפעילות: בימים ראשון, שלישי וחמישי 08:00 עד 18:00, ימים שני ורביעי 08:00 עד 18:30, יום שישי 08:00 עד 13:00. שעות פעילות לבעלי פוליסה קיימת: מראשון עד חמישי 08:00 עד 16:00, יום שישי 08:00 עד 13:00.
בטלפון 8860* שלוחה 4 ואז 3 (מחו"ל: 972-76-8048860+) בימים א'-ה' 08:00-18:30, ימי ו' 08:00-13:00
לחילופין, ניתן להגיש בקשה לסילוק מוקדם דרך אתר הפעולות.
מגישים בקשה דרך אתר הפעולות, ולאחר כ-24 שעות מקבלים SMS אישור שהמסמך התקבל והועבר לטיפול.
במקרה של אובדן, גניבה או שימוש לרעה בכרטיס יש לפנות לחברת האשראי בטלפונים הבאים:
רוצה למשוך מזומן מהכספון אבל שכחת את הקוד הסודי של כרטיס האשראי?
שיחזור הקוד הסודי זמין מכל מקום ובכל זמן באתר או באפליקציה של חברת האשראי.
המקצוענים בהשקעות שלנו ישמחו לתת מענה בכל נושא
חשוב לנו להיות זמינים עבורך ולתת לך יחס אישי. רוצה לשלוח הודעה לבנקאי שלך? אפשר לעשות זאת במהירות דרך תיבת ההודעות המאובטחת באתר ובאפליקציית ניהול חשבון
כמה שניות וממשיכים