שירותים בנקאיים
אמנת השירות של בנק מזרחי-טפחות
אנו מזמינים אותך לפנות אלינו בכל דרך שנוחה לך:
- בסניף
- בטלפון *8860 - בשעות הפעילות
- 24/7 באתר, באפליקציה ובעמדות המידע
השירותים שלנו זמינים לך בערוצים השונים. לקבלת מידע על הפעולות שניתן לבצע ובאיזו דרך, יש להיכנס לטבלה לפי התחום המבוקש
הפעולה: העברת כספים במזרחי-טפחות
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: העברת משכורות לרשימת מוטבים
אפשר לבצע: | בסניף | באתר |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: העברת כספים לבנק אחר
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: העברת כספים מיידית לבנק אחר
אפשר לבצע: | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: העברת כספים מיידית במערכת זה"ב
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: פתיחה, שינוי או ביטול הוראת קבע מחשבון לחשבון
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: קבלת מידע על הוראת קבע
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: פתיחה, שינוי או ביטול הרשאה לחיוב חשבון
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: קבלת מידע על הרשאה לחיוב חשבון
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: תשלום לרשויות ממשלתיות או מקומיות
אפשר לבצע: | בסניף | באתר |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: הפקדת מזומן
אפשר לבצע: | בסניף | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: משיכת מזומן
אפשר לבצע: | בסניף | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: פריטת מזומן
אפשר לבצע: | בסניף |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: קבלת מידע על תנועות אחרונות
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: קבלת מידע על תנועות עתידיות
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: קבלת מידע על תנועות בחשבון לפי תקופה
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: קבלת יתרה עדכנית
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: פתיחת חשבון חדש
אפשר לבצע: | בסניף | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: סגירת חשבון
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: עדכון פרטים אישיים
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: מידע כללי על החשבון
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה לקבלת מסגרת אשראי בחשבון
אפשר לבצע: | בסניף | באתר |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה לשינוי מסגרת אשראי בחשבון
אפשר לבצע: | בסניף | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: הצגת מידע מחשבונות בבנקים אחרים
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: הפקת אישורים: ניכוי מס במקור, אישור יתרות, תעודת זהות בנקאית
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: הזמנת פנקסי צ'קים
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: שינוי תאריך פירעון לצ'ק דחוי
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: ביטול צ'ק
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: קבלת מידע על צ'קים
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: הפקדת צ'ק
אפשר לבצע: | בסניף | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: הפקדת צ'ק דחוי
אפשר לבצע: | בסניף | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: פדיון צ'ק דחוי לפני זמן הפירעון
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: הנפקת צ'ק בנקאי
אפשר לבצע: | בסניף |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה לניכיון צ'קים
אפשר לבצע: | בסניף | באתר |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: קניית ומכירת ניירות ערך
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: קבלת מידע על תיק ניירות ערך שלי
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה להעברת תיק ניירות ערך לגוף פיננסי אחר
אפשר לבצע: | בסניף | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: קבלת מידע על פעילות בנגזרים
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: ביצוע פעולות בנגזרים
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: הפקדה לפיקדון או לחיסכון
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: משיכת כספי פיקדון או חיסכון
אפשר לבצע: | בסניף |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: קבלת מידע על פיקדון או חיסכון
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: פתיחת הוראת קבע לפיקדון או לחיסכון
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: המרת מטבע חוץ
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: קניית מט"ח
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: משיכת מט"ח
אפשר לבצע: | בסניף |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: העברת כספים במט"ח
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: סחר חוץ
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: מידע כללי
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: הזמנת כרטיס אשראי
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: החלפת קוד סודי של כרטיס אשראי
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: מידע כללי
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה לקבלת הלוואה חדשה
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה לפירעון הלוואה
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה לשינוי בתנאי הלוואה
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: קבלת מידע על הלוואה קיימת
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה להפקת ערבות בנקאית
אפשר לבצע: | בסניף |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: הגשת בקשה למשכנתא חדשה
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: קבלת מידע על אישור עקרוני למשכנתא
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: קבלת משכנתא
אפשר לבצע: | בסניף |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה למיחזור משכנתא במזרחי-טפחות
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: קבלת פרטים על משכנתא קיימת
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה לשינוי מועד חיוב של ההחזר החודשי
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: מתן הודעה מוקדמת על פירעון משכנתא
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה לפירעון מוקדם של משכנתא
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: עדכון פרטים אישיים
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה לקבלת מכתב כוונות לפני פירעון משכנתא
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה להסרת שעבוד
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה לעדכון ביטוח חיים ו/או מבנה במשכנתא
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה לגרירת משכנתא
אפשר לבצע: | בסניף |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה לשינוי חשבון בנק לחיוב המשכנתא
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה לשינוי לווים או ערבים
אפשר לבצע: | בסניף |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה להפקת אישורים
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה להסדרת חוב בתשלומי המשכנתא
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה להפקת שטר משכנתא
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה להקפאת משכנתא
אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר |
______________________________________________________________________________________