השקת "הבנקאות ההיברידית" של מזרחי-טפחות

מזרחי-טפחות משיק את "הבנקאות ההיברידית": השילוב המיטבי בין בנקאות אישית ודיגיטלית שמאפשר לכלל הלקוחות נגישות ישירה לבנקאי האישי שלהם בסניף באמצעות מגוון הערוצים
כ"ה בחשון, תשע"ב, 22 בנובמבר, 2011

מזרחי-טפחות שוב "הולך נגד הזרם": בניגוד למגמה המעודדת פיתוח ערוצים דיגיטליים כאמצעי להרחקת הלקוח מהבנקאי האישי שלו, מחזיר הבנק את הבנקאי האישי ואת הסניף למרכז מערכת היחסים עם הלקוח;
  
אלי יונס: השקענו בפיתוח תפיסת שירות וטכנולוגיה חדשנית שמטרתן לפלס עבור הלקוחות נתיב מהיר ובלתי-אמצעי, למי שמכיר מקרוב ולעומק את צרכיהם המגוונים בתחום הפיננסי - הבנקאי האישי שלהם בסניף
 
בנקאות אישית או דיגיטלית? אנושית או טכנולוגית? בשורה ללקוחות מזרחי-טפחות: מעכשיו אתם משוחררים מההתלבטות הזו!
בניגוד למגמה הרווחת בבנקאות העולמית והמקומית להפנות את הלקוח לפעול עצמאית בערוצים הדיגיטליים, במקום מול הבנקאי האישי שלו, משיק בימים אלה מזרחי-טפחות את "הבנקאות ההיברידית" - תפיסת שירות ייחודית וחדשנית, שמשלבת באופן המיטבי בין שניהם ומגייסת את ההתפתחות הטכנולוגית בעולם הבנקאות ליצירת קשר ישיר ומיידי בין הלקוח לבנקאי האישי שלו בסניף.
 
על-פי "הבנקאות ההיברידית" של מזרחי-טפחות, הטכנולוגיה לא נועדה לשמש תחליף לבנקאי האישי בסניף אלא דווקא לחבר ולהדק את הקשר בינו ובין הלקוח. מהיום יוכלו כל לקוחות הבנק להגיע ישירות אל הבנקאי שלהם בסניף, או לאחד מחברי הצוות שעובדים איתו, באמצעות הטלפון, הסלולר, הודעות הסמס והמייל מכל מקום שבו יהיו, ועל פני 12 שעות פעילות: מ-8 בבוקר ועד השעה 20:00 בערב.


לדיווחים והודעות קודמים