כלים לשירותך

נגישות במזרחי-טפחות

אנו במזרחי-טפחות מציבים את השירות האישי כערך מוביל. בהתאם לכך אנו משקיעים רבות בהנגשת השירותים הבנקאיים לכלל לקוחותינו, בהם לקוחות  עם מוגבלות וצרכים מיוחדים.

כדי שנוכל לספק שירות מיטבי ושיוויוני לכל לקוח עם מוגבלות, אנו עורכים את ההתאמות הנדרשות לשיפור הנגישות הפיזית בסניפים ונגישות שירות האינטרנט והשירות הטלפוני.

בכוונתנו להמשיך ולפעול להרחבת נגישות השירותים שמציע הבנק, בהתאם לערכי השירות שלנו ולחוק  שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.

בכל נושא הנוגע לנגישות אנו מזמינים את לקוחותינו לפנות לרכזת הנגישות של הבנק, טלי מנסדורף, בדוא"ל: negishut@umtb.co.il או בפקס: 076-8622811
בנושאי נגישות בדיגיטל מוזמנים לפנות אלינו בדוא"ל:  digital-negishut@umtb.co.il​


​​​

עוד מוצרים שעשויים לעניין אותך

איך לפנות לבנקאים שלנו