כלים לשירותך

טלפון ישיר לבנקאי


אנחנו במזרחי-טפחות יודעים שכשזה נוגע לחשבון הבנק שלך, חשוב לך לדבר עם בן אדם שמכיר אותך וחשוב שיהיה לך קל להשיג אותו. באפשרותך להתקשר ישירות לבנקאי שלך בחיוג ​​​​​​​​​​8860* . ​​​​​​​​​

אם הטלפון שלך מזוהה אצלנו (הואיל ומסרת אותו לבנקאי שלך כשפתחת חשבון או באחת השיחות שלכם) השיחה תגיע ישירות לבנקאי או לצוות שלו, בהעדרו. 

 

על מנת להבטיח את זיהוי מספר הטלפון שלך, אנו ממליצים להקפיד לעדכן את מספרי הטלפון השונים שלך (בית, נייד, עבודה).  

אם הטלפון לא מזוהה במערכת או שהמספר חסוי המערכת תבקש ממך להקיש את מספר תעודת הזהות (או במקרה של לקוחות עסקיים את מספר החשבון) ולאחר מכן תעביר אותך לבנקאי האישי שלך או ליועץ ההשקעות שלך, לפי בחירתך.​

  

שעות הפעילות 


מענה אישי מהבנקאי או מצוות הסניף:
 
12 שעות ביום - כל יום בין 20:00-08:00
6 ימים בשבוע - ימי ו' בין 13:00-07:00
 
בנוסף, גם בשעות בהן אין קבלת קהל, ניתן לקבל מענה טלפוני מהבנקאים שלנו עשרים וארבע שעות ביממה בימי חול; ובמוצ"ש וחג כשעה וחצי אחרי צאת השבת/חג ועד חצות.
 
 

ערוצים ישירים נוספים לבנקאי שלך

​​
  • התכתבות עם בנקאי באמצעות תיבת ההודעות
    במזרחי-טפחות אנו מזמינים אותך להתכתב עם הבנקאי שלך באמצעות תיבת ההודעות המאובטחת באזור האישי באתר.
    בתיבת ההודעות ניתן לשמור, לשלוח ולקבל הודעות בנוחות וביעילות ולנהל את החשבון ללא צורך בניירת.
    למידע נוסף על התכתבות עם בנקאי באמצעות תיבת ההודעות​

  • SMS לבנקאי​
    במזרחי טפחות ניתן להתכתב עם הבנקאי ב-SMS בדיוק כמו עם חברים ומשפחה. באמצעות ה -SMS ניתן לבקש מהבנקאי מידע על החשבון, ליידע אותו לגבי פעולות ותנועות צפויות ואף לקבל תשובות מהירות לשאלותיך.
    למידע נוסף על SMS לבנקאי​

מענה טלפוני ממוחשב


בנוסף, בכל זמן ניתן לקבל מידע ולבצע פעולות באמצעות המענה הממוחשב הזמין עבורך 24 שעות ביממה.
 
הפעולות והמידע שניתן לקבל בשירות הטלפוני הממוחשב הן:
  • מידע לגבי תנועות אחרונות בחשבון
  • שערוך כללי של מצב החשבון 
  • הזמנת פנקסי שיקים
  • מידע על שיקים דחויים
  • חיובים וזיכויים בכרטיס אשראי
  • שמיעת מידע על ני"ע - שווי תיק, שמיעת מניות ומידע בורסאי
  • מידע על מטבע חוץ- יתרות עו"ש, יתרות פקדונות, שערים יציגים ושערי ציטוט
  • שעות פעילות סניפים​

 
 
​​​