
פרויקט השירות של ישראל
מזרחי-טפחות מציג: המגמות, המחקרים והחברות שפיצחו את השיטה
כבנק שמוביל את תחום השירות, מזרחי-טפחות גאה להציג את מדד השירות של ישראל, שפורסם בימים אלה בשיתוף פעולה עם עיתון העסקים "גלובס".
זהו מדד ייחודי, אשר בוחן את סטנדרט השירות של חברות שונות במשק, במגוון תחומים, כגון: קופות חולים, אמצעי תקשורת, אתרי קניות ועוד.
מדד השירות, המתפרסם לראשונה, שם במרכז את המגמות, המחקרים והאנשים שמובילים את תחום השירות בארץ.
בנק מזרחי-טפחות חרט על דגלו את נושא השירות, ואנו מתחייבים לעשות הכול כדי להמשיך להוביל את השירות במערכת הבנקאית ולקדם את סטנדרט השירות בישראל.