טאצ' של מומחים לעבודה בקלות, ביעילות ובמקצועיות
במזרחי-טפחות ממשיכים להוביל את החדשנות ויחד עם זאת להעמיק את הקשרים עם הלקוחות והשותפים.
כבנק המוביל בישראל בתחום המשכנתאות, אנו פועלים רבות למתן שירות טוב עבור לקוחותינו ועבור שותפינו. זו הסיבה שהיינו קשובים לצרכים שלכם ויצרנו את טפחות טאצ' ליועצים, אזור חדשני בעל חווית שירות מתקדמת.
מה אתם מרוויחים משימוש בטפחות טאצ' ליועצים
- ניהול אפקטיבי של תיקי הלקוחות שלכם בסביבת עבודה ייעודית ומותאמת לצרכיכם
- ביצוע פעולות וקבלת מידע החוסכים זמן יקר של בירורים טלפוניים מול הבנקאי
עדכון בזמן אמת בסטטוס הבקשה
התכתבות עם בנקאי אישי
העלאה והורדה של מסמכים
מה עוד תוכלו לבצע?
- לפתוח בקשה חדשה באמצעות טופס דיגיטלי
- להתעדכן בפגישות הקרובות
- לצפות באופן מרוכז בכל הלקוחות בטיפולכם
- לבצע סינון לפי סטטוס הבקשה
- לצפות בתמהילי ריביות, כולל תמהילי ריביות מוצעות של בנק ישראל
צפו בסרטון ההדרכה שהכנו עבורכם:
איך מתחילים?
- נכנסים לטפחות טאצ' ליועצים
- מזינים מספר תעודת זהות ואת מספר הטלפון המעודכן בבנק
- מזינים את קוד האימות שהתקבל במסרון לנייד
- לוחצים על אישור
זה הכל, מעתה תוכלו להשתמש במערכת טפחות טאצ', לנהל את תיקי הלקוחות שלכם בקלות ולהישאר מעודכנים כל הזמן.