שירותים בנקאיים
אמנת השירות של בנק מזרחי-טפחות
אנו מזמינים אותך לפנות אלינו בכל דרך שנוחה לך:
- בסניף
- בטלפון *8860 - בשעות הפעילות
- 24/7 באתר, באפליקציה ובעמדות המידע
השירותים שלנו זמינים לך בערוצים השונים. לקבלת מידע על הפעולות שניתן לבצע ובאיזו דרך, יש להיכנס לטבלה לפי התחום המבוקש
הפעולה: העברת כספים במזרחי-טפחות
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: העברת משכורות לרשימת מוטבים
| אפשר לבצע: | בסניף | באתר |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: העברת כספים לבנק אחר
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: העברת כספים מיידית לבנק אחר
| אפשר לבצע: | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: העברת כספים מיידית במערכת זה"ב
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: פתיחה, שינוי או ביטול הוראת קבע מחשבון לחשבון
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: קבלת מידע על הוראת קבע
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: פתיחה, שינוי או ביטול הרשאה לחיוב חשבון
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: קבלת מידע על הרשאה לחיוב חשבון
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: תשלום לרשויות ממשלתיות או מקומיות
| אפשר לבצע: | בסניף | באתר |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: הפקדת מזומן
| אפשר לבצע: | בסניף | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: משיכת מזומן
| אפשר לבצע: | בסניף | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: פריטת מזומן
| אפשר לבצע: | בסניף |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: קבלת מידע על תנועות אחרונות
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: קבלת מידע על תנועות עתידיות
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: קבלת מידע על תנועות בחשבון לפי תקופה
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: קבלת יתרה עדכנית
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: פתיחת חשבון חדש
| אפשר לבצע: | בסניף | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: סגירת חשבון
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: עדכון פרטים אישיים
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: מידע כללי על החשבון
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה לקבלת מסגרת אשראי בחשבון
| אפשר לבצע: | בסניף | באתר |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה לשינוי מסגרת אשראי בחשבון
| אפשר לבצע: | בסניף | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: הצגת מידע מחשבונות בבנקים אחרים
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: הפקת אישורים: ניכוי מס במקור, אישור יתרות, תעודת זהות בנקאית
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: הזמנת פנקסי צ'קים
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: שינוי תאריך פירעון לצ'ק דחוי
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: ביטול צ'ק
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: קבלת מידע על צ'קים
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: הפקדת צ'ק
| אפשר לבצע: | בסניף | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: הפקדת צ'ק דחוי
| אפשר לבצע: | בסניף | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: פדיון צ'ק דחוי לפני זמן הפירעון
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: הנפקת צ'ק בנקאי
| אפשר לבצע: | בסניף |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה לניכיון צ'קים
| אפשר לבצע: | בסניף | באתר |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: קניית ומכירת ניירות ערך
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: קבלת מידע על תיק ניירות ערך שלי
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה להעברת תיק ניירות ערך לגוף פיננסי אחר
| אפשר לבצע: | בסניף | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: קבלת מידע על פעילות בנגזרים
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: ביצוע פעולות בנגזרים
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: הפקדה לפיקדון או לחיסכון
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: משיכת כספי פיקדון או חיסכון
| אפשר לבצע: | בסניף |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: קבלת מידע על פיקדון או חיסכון
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: פתיחת הוראת קבע לפיקדון או לחיסכון
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: המרת מטבע חוץ
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: קניית מט"ח
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: משיכת מט"ח
| אפשר לבצע: | בסניף |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: העברת כספים במט"ח
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: סחר חוץ
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: מידע כללי
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: הזמנת כרטיס אשראי
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: החלפת קוד סודי של כרטיס אשראי
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: מידע כללי
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה לקבלת הלוואה חדשה
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה לפירעון הלוואה
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה לשינוי בתנאי הלוואה
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: קבלת מידע על הלוואה קיימת
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה | בעמדת מידע |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה להפקת ערבות בנקאית
| אפשר לבצע: | בסניף |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: הגשת בקשה למשכנתא חדשה
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: קבלת מידע על אישור עקרוני למשכנתא
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: קבלת משכנתא
| אפשר לבצע: | בסניף |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה למיחזור משכנתא במזרחי-טפחות
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: קבלת פרטים על משכנתא קיימת
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה לשינוי מועד חיוב של ההחזר החודשי
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: מתן הודעה מוקדמת על פירעון משכנתא
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה לפירעון מוקדם של משכנתא
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: עדכון פרטים אישיים
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה לקבלת מכתב כוונות לפני פירעון משכנתא
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה להסרת שעבוד
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה לעדכון ביטוח חיים ו/או מבנה במשכנתא
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה לגרירת משכנתא
| אפשר לבצע: | בסניף |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה לשינוי חשבון בנק לחיוב המשכנתא
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר | באפליקציה |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה לשינוי לווים או ערבים
| אפשר לבצע: | בסניף |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה להפקת אישורים
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה להסדרת חוב בתשלומי המשכנתא
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה להפקת שטר משכנתא
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון |
______________________________________________________________________________________
הפעולה: בקשה להקפאת משכנתא
| אפשר לבצע: | בסניף | בטלפון | באתר |
______________________________________________________________________________________