במה שונה ייעוץ פנסיוני בבנק מייעוץ פנסיוני הניתן על-ידי גורם אחר?
במה שונה ייעוץ פנסיוני בבנק מייעוץ פנסיוני הניתן על-ידי גורם אחר?
הייעוץ הפנסיוני הניתן בבנק הוא ייעוץ פנסיוני אובייקטיבי לחלוטין. היועצים בבנק עובדים עם כלל הגופים הפנסיוניים, ובוחרים ביניהם בהתאם לביצועים ולפרמטרים שונים המשתקפים במערכת הייעוץ המתקדמת שלנו, תוך התאמה לצורכי הלקוח ומבלי לערב שיקולים זרים וחיצוניים.
בניית חיסכון פנסיוני בבנק מזרחי-טפחות נעשית תוך התחשבות בכל המאפיינים והצרכים של הלקוחות: גובה הפקדות אפשרי לפנסיה, גיל, מצב משפחתי, מצב בריאותי, תחום העיסוק וגם דמי הניהול, מסלול ניהול ההשקעות ועוד.
ייעוץ פנסיוני במזרחי-טפחות:
- עוד לפני הפגישה הראשונה עם יועץ פנסיוני בסניף הבנק, נבקש ממך לתת אישור לפנות למסלקה הפנסיונית ולקבל ריכוז של כלל המוצרים הפנסיוניים הנמצאים בבעלותך, בהתאם להנחיות הרגולטוריות. לאחר מתן האישור, ניתן להתחיל בתהליך ייעוץ פנסיוני.
- בפגישת ייעוץ פנסיוני בבנק, יועץ פנסיוני אובייקטיבי יבחן את הנתונים האישיים שלך, את הצרכים שלך, ויבדוק איתך באיזו רמת סיכון יש לך עניין ויכולת להשקיע. היועץ ימליץ לך על התוכנית הפנסיונית המתאימה עבורך באופן אישי, מתוך מגוון המוצרים הקיימים בשוק. רמת הסיכון תותאם עבורך באמצעות מודל מתוחכם וייחודי.
- לאחר פגישת הייעוץ הראשונה, ניתן לך ייעוץ פנסיוני מתמשך במטרה להתאים את המוצרים הפנסיוניים לשינויים בחייך.
לא מצאת תשובה?
עוד שאלות נפוצות