פנייה לבנקאי האישי
חשוב לנו להיות זמינים עבורך ולתת לך יחס אישי. רוצה לשלוח הודעה לבנקאי שלך? אפשר לעשות זאת במהירות דרך תיבת ההודעות המאובטחת באתר ובאפליקציית ניהול חשבון
נשמח לעמוד לשירותך בכל עניין - אנו מזמינים אותך לפנות אלינו במגוון ערוצי התקשרות לבחירתך או להשאיר פרטים ואנו נחזור אליך בהקדם
נשמח לעמוד לשירותך - מזמינים אותך לפנות אלינו במגוון ערוצי התקשרות לבחירתך
אנו מזמינים אותך להתקשר לבנקאי בטלפון *8860
למתקשרים מחו"ל: +972768048860
באפשרותך להיעזר במוקד התמיכה הטלפוני בטלפון 03-6011000.
ניתן גם לקבוע שם משתמש המכיל אותיות ומספרים לבחירתך, וכך לזכור את שם המשתמש שלך בקלות.
שינוי שם משתמש נעשה באיזור האישי באתר הפעולות > הגדרות אישיות > החלפת שם משתמש
בכל מקרה בו יש חשד לשימוש לא מורשה בחשבונך או להונאת פישינג, עליך להודיע מיידית לבנק בערוץ הנוח לך:
בכל בעיה אחרת לפנות למוקד התמיכה הטכנית בטלפון 03-6011000
הקטנת תשלומי משכנתא
על מנת להקל על לקוחות הבנק הזקוקים לכך, הבנק מאפשר הקטנת תשלומי המשכנתא.
בירור יתרת המשכנתא
אפשר בקלות להתעדכן במצב המשכנתא. לבעלי חשבון עו"ש בבנק: המידע זמין בלשונית "הלוואות ומשכנתאות". אם ברשותכם רק משכנתא בבנק: לאחר "כניסה ללקוחות טפחות" מזינים נתוני זיהוי ומקבלים קוד כניסה לטלפון הנייד.
קבלת הצעה למשכנתא
בטופס או בטלפון 8860* (לקוחות בחו"ל: 972-76-8048860+). בימים א'-ה' מ-08:00 עד 21:30, ימי ו' מ-08:00 עד 13:00
בשל המצב הביטחוני נהיה זמינים בימים א' עד ה', עד השעה 18:30
מיחזור משכנתא
בטלפון 8860* שלוחה 4 ואז 3 (מחו"ל: 972-76-8048860+) בימים א'-ה' 08:00-18:30, ימי ו' 08:00-13:00
בירור/עדכון לגבי משכנתא קיימת
בטלפון 8860* שלוחה 4 ואז 3 (מחו"ל: 972-76-8048860+) בימים א'-ה' 08:00-18:30, ימי ו' 08:00-13:00
עדכון פוליסת ביטוח למשכנתא
פוליסה חדשה ניתן לשלוח לדוא"ל polisa@umtb.co.il או לפקס 03-5656666
גבייה או פיגור בתשלומי המשכנתא
בטלפון 8860* (לקוחות בחו"ל: 972-76-8048860+). בימים א'-ה' מ-08:00 עד 20:30, ימי ו' מ-08:00 עד 13:00
פנייה לטפחות סוכנות לביטוח
נשמח לעמוד לרשותך בטלפון 2522*. לשירות לקוחות: 03-7232000. שעות הפעילות: בימים ראשון, שלישי וחמישי 08:00-18:00, ימים שני ורביעי 08:00-18:30, יום שישי 08:00-13:00. שעות פעילות לבעלי פוליסה קיימת: מראשון עד חמישי 08:00-16:00, יום שישי 08:00 עד 13:00.
סילוק או פירעון מוקדם
בטלפון 8860* שלוחה 4 ואז 3 (מחו"ל: 972-76-8048860+) בימים א'-ה' 08:00-18:30, ימי ו' 08:00-13:00
לחילופין, ניתן להגיש בקשה לסילוק מוקדם דרך אתר הפעולות.
מגישים בקשה דרך אתר הפעולות, ולאחר כ-24 שעות מקבלים SMS אישור שהמסמך התקבל והועבר לטיפול.
במקרה של אובדן, גניבה או שימוש לרעה בכרטיס יש לפנות לחברת האשראי בטלפונים הבאים:
רוצה למשוך מזומן מהכספון אבל שכחת את הקוד הסודי של כרטיס האשראי?
שיחזור הקוד הסודי זמין מכל מקום ובכל זמן באתר או באפליקציה של חברת האשראי.
המקצוענים בהשקעות שלנו ישמחו לתת מענה בכל נושא
חשוב לנו להיות זמינים עבורך ולתת לך יחס אישי. רוצה לשלוח הודעה לבנקאי שלך? אפשר לעשות זאת במהירות דרך תיבת ההודעות המאובטחת באתר ובאפליקציית ניהול חשבון
כמה שניות וממשיכים