כלים לשירותך

אבטחת מידע בבנק

  

כיצד מתבצעת אבטחת המידע במזרחי-טפחות

במקביל לכללים עליהם אנו ממליצים לגלישה בטוחה ולשימוש נכון בסיסמא, מפעיל הבנק שורה של אמצעי אבטחה נוספים:

 

  •   שימוש באמצעים מתקדמים לאיתור ניסיונות חדירה של גולשים בלתי מורשים 
     
  •   הצפנת המידע העובר בין מחשבך למחשבי הבנק, למניעת ציתות של גורמים עוינים 
     
  •   ניתוק אוטומטי של המערכת לאחר 15 דקות של אי פעילות מצידך, כדי למנוע פעילות לא מורשית בחשבונך
     
  •   בדיקה מתמדת ומתמשכת של אתר הבנק והיערכות מלאה לסיכוני אבטחת מידע
  •     
 

 

דיווח על חשד להונאה

בכל מקרה בו יש חשד לשימוש לא מורשה בחשבונך או להונאת פישינג, עליך להודיע מיידית לבנק בערוץ הנוח לך:

  •     טלפון לנציג מזרחי-טפחות: 8860*
  •     טלפון למוקד התמיכה הטכנית: 03-6011000
  •      בדואר אלקטרוני  (אין למסור פרטים חסויים כגון מספר ושם חשבון בדואר האלקטרוני)
  •      אם העברת פרטים אישיים (שם משתמש, סיסמא, מספר חשבון, מספר כרטיס אשראי מספר תעודת זהות וכו') לאתר המתחזה לאתר הבנק - יש להחליף מיידית את שם המשתמש והסיסמא. אם העברת לאתר מתחזה את פרטי כרטיס האשראי שלך, עליך לדווח על כך מיידית לחברת כרטיסי האשראי.

 

בכל מקרה, מזרחי-טפחות מעניק לך תעודת אחריות בגין הוצאת כספים מחשבונך שבוצעה ללא הרשאתך.