גלישה בטוחה במזרחי-טפחות

אנו במזרחי-טפחות משקיעים מאמצים רבים ומשתמשים בטכנולוגיה מתקדמת של אבטחת מידע, כדי לאפשר לך גלישה מאובטחת.

בנק מזרחי-טפחות הינו הבנק הראשון בארץ שקיבל תקן לניהול אבטחת מידע 27001 ISO. תו התקן, שניתן מטעם מכון התקנים, מהווה תעודת מצוינות בהיבטי אבטחת מידע, ומשמעו שהבנק עומד בדרישות המחמירות ביותר הקיימות בתחום.
 

הונאות באינטרנט

הונאת אינטרנט (Phishing ) מוגדרת כניסיון של גורמים עוינים להשיג פרטים חסויים של לקוחות לצורך גניבת זהותם ושימוש בנתונים אלה לרעה. דוגמא לפרטי זהות רגישים: מספר כרטיס אשראי, מספר תעודת זהות, סיסמת גישה לחשבון הבנק או נתונים אישיים אחרים.
 
אחת הדרכים להונאות באינטרנט היא הודעת דואר אלקטרוני מתחזה הנשלחת כביכול ממזרחי-טפחות, המבקשת מהלקוח להשלים פרטים פרטים מזהים לגבי חשבון הבנק שלו באמצעות דואר אלקטרוני או דרך אתר אינטרנט מתחזה של הבנק.
 
לתשומת לבך: מזרחי-טפחות אינו מבקש מלקוחותיו נתונים אישיים אודות חשבונות הבנק, או סיסמאות גישה למערכות הבנק.
 
אם התקבלה הודעת דואר שנשלחה כביכול ממזרחי-טפחות, המבקשת ממך למסור פרטי חשבון או פרטי הזדהות לשירות האינטרנט, אנו מאוד מבקשים לדווח על כך למוקד התמיכה הטכני של מזרחי-טפחות בטלפון 03-6011000.

 

סימנים להונאה בדואר אלקטרוני 

  •   הודעות דואר אלקטרוני המבקשות במפורש שליחת פרטי הזדהות
  •   הודעות "דחופות" המודיעות לך שחשבונך ייסגר אם לא תעדכן מיידית את פרטי הזיהוי שלך
      •   הודעות הכתובות בשפה עילגת
      •   הודעות שאינן ממוענות לאדם מסוים
      •   הודעות שאינן חתומות דיגיטלית המכילות לינק לכניסה לאתר
 
 

כיצד ניתן להתגונן בפני הונאת אינטרנט

  •   אין לשלוח בדואר אלקטרוני פרטים אישיים (שם משתמש, סיסמא, מספר חשבון, מספר כרטיס אשראי וכדומה) לאף גורם, גם אם הוא מזדהה כעובד הבנק או מי מטעמו
  •  מומלץ להיכנס לאתר הבנק באמצעות הקלדת הכתובת https://www.mizrahi-tefahot.co.il  או בשימוש במנועי חיפוש ולא דרך קישור הנשלח מדואר אלקטרוני
  •       אין למסור פרטי חשבון בנק, כרטיס אשראי או מספר תעודת זהות לגורמים שלא זיהיתם בוודאות או פנו אליכם, במיוחד דרך הטלפון
  •     לשמור קבלות תשלום באשראי, רוב הקבלות מכילות את מספר כרטיס האשראי שלך
  •      אין למסור את הסיסמא לשירות האינטרנט לאדם אחר, לרבות עובדי בנק מזרחי-טפחות
  •     אין לשמור את הסיסמא במקום גלוי
  •     מומלץ להיכנס ולהתעדכן במצב חשבון הבנק ולהחליף את הסיסמה האישית לעיתים תכופות
  •     יש לדווח באופן מיידי על אובדן או גניבה של כרטיסי אשראי, פנקסי שיקים או כל אמצעי אחר שניתן לבצע בו שימוש לרעה
 
 

דיווח על חשד להונאה 

  בכל מקרה בו יש חשד לשימוש לא מורשה בחשבונך או להונאת פישינג, עליך להודיע מיידית לבנק בערוץ הנוח לך:
  •        טלפון לנציג מזרחי-טפחות: 8860*
  •          טלפון למוקד התמיכה הטכנית: 03-6011000
  •            בדואר אלקטרוני  (אין למסור פרטים חסויים כגון מספר ושם חשבון בדואר האלקטרוני)
  •      אם העברת פרטים אישיים (שם משתמש, סיסמא, מספר חשבון, מספר כרטיס אשראי מספר תעודת זהות וכו') לאתר המתחזה לאתר הבנק - יש להחליף מיידית את שם המשתמש והסיסמא. אם העברת לאתר מתחזה את פרטי כרטיס האשראי שלך, עליך לדווח על כך מיידית לחברת כרטיסי האשראי.