Generic placeholder image

איך עוקבים אחר תשלומי המשכנתא?

אנו מציעים לכם דרך נוחה וידידותית כך שבכל עת תדעו מה יתרת המשכנתא שלכם וכמה כבר שילמתם


כדי להתעדכן במצב המשכנתא ולצפות בתשלומים שהועברו, יש לבחור באפשרות המתאימה:

  1. אם ברשותכם גם חשבון עו"ש בבנק: המידע על המשכנתא זמין בלשונית "הלוואות ומשכנתאות" באתר הפעולות ובלשונית "משכנתאות" באפליקציה.
  2. אם ברשותכם רק משכנתא בבנק: נכנסים לקישור "כניסה ללקוחות טפחות​" באתר או באפליקציה. לאחר הזנת נתוני זיהוי, מתקבל קוד כניסה חד פעמי לטלפון הנייד.
  3. פנייה למרכז המשכנתאות: בטלפון 8860* שלוחה 4 ואז 3 (מחו"ל: 972-76-8048860+) בימים א'-ה' 08:00-18:30, ימי ו' 08:00-13:00
  4. דו"ח מצב חשבון: אחת לשנה הבנק שולח לך בדואר דו"ח המפרט את התשלומים ששולמו ואת יתרת ההלוואה. לדו"ח מצורף דף הסבר​​​​, המבהיר את הפירוט.​             


איזה מידע מופיע באתר?


חשוב לעדכן אותנו בכל שינוי

במהלך תקופת ההלוואה עליכם להודיע לבנק על כל שינוי בפרטים האישיים.

  • שינוי כתובת לצורך משלוח דואר באמצעות השירות הטלפוני של טפחות בטלפון 8860* שלוחה 4 ואז 3 (מחו"ל: 972-76-8048860+) בימים א'-ה' 08:00-18:30, ימי ו' 08:00-13:00
  • שינוי הוראת קבע של פרטי חשבון הבנק ממנו נגבים תשלומי המשכנתא.

​​​​​​​​​​​​​​​​​​

 

 

 

הבהרות

  • אי-עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.