Generic placeholder image

איך ליצור קשר עם בנקאי?

בדרך הנוחה לך ביותר! חשוב לדבר עם בן אדם שמכיר אותך – וחשוב לא פחות שיהיה לך קל להשיג אותו

אנחנו מאפשרים לך ליהנות ממגוון ערוצי תקשורת עם הבנקאי שלך בדרכים הנוחות ביותר עבורך כדי לקבל את מידע ולבצע פעולות בנוחות מרבית.

בטלפון בתיבת ההודעות ב-SMS בצ'אט

התכתבות עם בנקאי דרך תיבת ההודעות

תיבת ההודעות מאפשרת לך להתכתב עם הבנקאי שלך בדוא"ל באופן ישיר ואישי דרך תיבת ההודעות המאובטחת באתר הבנק.
דרך תיבת ההודעות ניתן לשמור, לשלוח ולקבל הודעות באופן קל ומהיר ולנהל את החשבון ללא צורך להתעסק בניירת.
ניתן לפנות לבנקאי בכל נושא. הבנקאי יחזור אליך בכל דרך שתבחר ויספק לך את המידע הנדרש או יבצע את הפעולה שביקשת.


איך עובד השירות?

  • נכנסים לשירות האינטרנט של מזרחי-טפחות בעזרת שם משתמש וסיסמה
  • לוחצים על "לפנייה לבנקאי" (מתחת לשם הבנקאי שלך)
  • שולחים את ההודעה הרצויה
  • מקבלים תשובה תוך זמן קצר

לצפייה בתיבת ההודעות יש ללחוץ על המעטפה המופיעה בשורה העליונה.
ההודעות ישמרו בתיבה למשך 6 חודשים.


רוצה לשלוח הודעה לבנקאי שלך בדיגיטל?

השירות מאפשר לך:

  • לקבל את דפי החשבון והמידע מהבנק ישירות לתיבת ההודעות המאובטחת שלך
  • לשמור את כל המידע במקום אחד נוח ונגיש
  • לשלוט בחשבונך ולנהל מעקב באופן מסודר

להצטרפות לשירות



בנקאות בטלפון בקלות ובמהירות

בנקאות בטלפון מאפשרת לך לחסוך בזמן, מקנה לך יחס אישי ומתאימה עצמה ללוח הזמנים שלך. כל מה שעליך לעשות הוא לחייג *8860 ובנקאי יעמוד לשירותך.


איך עובד השירות?

  • מתקשרים ל-*8860
  • מספר הטלפון שלך מזוהה במערכת, לכן חשוב לעדכן את הבנקאי שלך במספר הטלפון
  • הבנקאי האישי שלך מקבל ישירות את השיחה
    אם הטלפון שלך לא מזוהה, המערכת תבקש להקיש מספר תעודת זהות (לקוחות עסקיים יקישו מספר חשבון), ותעביר אותך לבנקאי שלך.


שעות הפעילות

ימים א' עד ה' משעה 08:00 עד שעה 20:00, ימי ו' וערבי חג משעה 08:00 עד שעה 13:00

ניתן לקבל מידע ולבצע פעולות בחשבון באמצעות המענה הטלפוני הממוחשב הזמין עבורך 24 שעות ביממה.


איזה מידע ניתן לקבל במענה הטלפוני הממוחשב?

חשבון עובר ושב

  • יתרה
  • שערוך כללי של החשבון
  • מידע אודות 10 תנועות אחרונות (לא כולל עסקאות שבוצעו ביום העסקים הנוכחי)
  • תנועות לתאריך נבחר
  • הזמנת פנקסי צ'קים
  • מידע על צ'קים דחויים

ניירות ערך

  • שווי תיק ניירות ערך
  • הקראת ניירות התיק ברצף
  • שמיעת שער נייר לפי מספר
  • שמיעת שער מיום קודם לפי מספר

מידע בורסאי

  • שער הדולר הבין בנקאי
  • מדדי בורסה בארץ

פיקדונות וחסכונות

  • שווי תיק פיקדונות
  • שווי תיק פח"ק
  • שווי חסכונות

כרטיסי אשראי

  • חיובים וזיכויים בכרטיס אשראי

מטבע חוץ

  • יתרת עובר ושב מטבע חוץ
  • שיערוך פיקדונות מטבע חוץ
  • שערים יציגים במטבעות עיקריים
  • שערי ציטוט למטבע


 מגיע לך

25% הנחה בעמלה על הזמנת פנקסי צ'קים בשירות הממוחשב.

  • הבנקאי רשאי לשנות ו/או לבטל את ההטבה בכל עת 


קביעת פגישה עם בנקאי בסניף

באפשרותך להזמין תור ולהיפגש עם בנקאי בסניף שלך, בתיאום מראש, דרך המענה הטלפוני במספר *8860 או באמצעות תיבת ההודעות.


התכתבות עם בנקאי בצ'אט

השירות מאפשר לך לשוחח עם בנקאי בקלות ובמהירות באמצעות התחברות לצ'אט מאובטח באתר הבנק.

שירות הצ'אט זמין עבורך בימים א' עד ה' משעה 08:00 עד שעה 21:00, ובימי ו' משעה 08:00 עד שעה 13:00.


התכתבות עם בנקאי ב-SMS

השירות מאפשר לך להתכתב באופן ישיר עם הבנקאי ולשאול ב-SMS כל שאלה ממגוון נושאים בנקאיים


איך עובד השירות?

  • שולחים SMS בטקסט חופשי למספר 8860 ללא כוכבית או למספר 03-5558860
  • המערכת תזהה את מספר הטלפון הנייד שלך ותעביר את ההודעה ישירות לבנקאי שלך
  • התשובה תתקבל ב-SMS במהלך שעות פעילות הסניף

לתשומת לבך, ה-SMS הוא כלי מצוין לתקשורת תמציתית ולקבלת מידע, אך הוראות ביצוע בנקאיות או בקשות דחופות עדיף לבצע בחיוג לטלפון *8860.


מענה לשאלות ב-SMS 

השירות מאפשר לך לשלוח לנו שאלות ב-SMS ולקבל את התשובות תוך מספר שניות ישירות למכשיר הנייד שלך באמצעות שירות מענה אוטומטי.

ניתן לקבל מידע לגבי היתרה בשבונך, תנועות אחרונות, חיובים בכרטיסי אשראי ועוד.
בנוסף, באפשרותך להתעדכן לגבי נתונים פיננסיים, לקבל עדכונים לגבי שערי מט"ח, מניות, ניירות ערך ועוד.


איך עובד השירות?

  • כותבים SMS עם שאלה באחד מהנושאים הבנקאיים אשר כלולים בשירות
  • מציינים את 3 הספרות האחרונות של מספר החשבון בסוף השאלה
    לדוגמה: "מה יתרת החשבון שלי 567?"
  • שולחים את השאלה למספר 8860 ללא כוכבית או למספר 03-5558860
  • מקבלים את התשובה ב-SMS חוזר תוך מספר שניות

בנושאי ניירות ערך ודולר בהם מקבלים מידע (כגון שער הדולר או שער ניירות ערך) אין צורך לציין את 3 הספרות האחרונות של מספר החשבון, רק לנסח את השאלה במלל חופשי.