כלים לשירותך

פניות הציבור

 

אמנת שירות - נציב תלונות הציבור

אנו במזרחי-טפחות, מאמינים במתן שירות מקצועי, איכותי ואישי ומעמידים את שיפורו המתמיד של השירות בראש סדר העדיפויות.  אנו רואים את הפניה אלינו כהזדמנות לשיפור היחסים שבין הבנק ללקוח, תוך חיזוק אמונו ושביעות רצונו של הלקוח מהבנק.

אנו מחוייבים לטפל בכל פניה על פי ערכי הקוד האתי של הבנק: אמינות, נאמנות, כבוד האדם, מצוינות, מחויבות, יושרה, הוגנות ושקיפות.

אנו מתחייבים כי כל פניה שתתקבל אצל נציב תלונות הציבור תזכה למשוב על קבלתה תוך שני ימי עסקים, ולמענה מלא ומקצועי עד 45 ימים מיום קבלתה.
 

ניתן לפנות לנציב תלונות הציבור בערוצים הבאים

 
טלפון: 03-7549216, בין השעות 08:00-16:00​ 
 
דואר: נציב תלונות הציבור בנק מזרחי טפחות, ת.ד. 3450 רמת גן 5213603
 
פקס: 076-8622793​​
 
דואר אלקטרוני: pzibur@umtb.co.il

  
כדי שנוכל לטפל באופן מיטבי בפנייתכם, נא צרפו את מירב הפרטים הקשורים בה, וכן את פרטיכם האישיים: שם, מספר תעודת הזהות, כתובת, מספר חשבון (אם יש) ופרטי ההתקשרות איתכם.
   

 דיווח לציבור עבור המחצית השנייה של 2015

 


לצפייה בדיווח לתקופה של ה- 1 ביולי ועד ה- 31 בדצמבר 2015