כלים לשירותך

אזור אישי
GPS טפחות מאפשר התכתבות עם בנקאי ומעקב אחרי בקשת ההלוואה

איך ניתן לעקוב אחר בקשת המשכנתא שלנו?

בשעה טובה הגשתם בקשה לקבלת משכנתא! משלב זה בנקאי המשכנתאות שלכם עומד לרשותכם לכל שאלה, עידכון או התלבטות.

אנו מציעים מספר דרכים ייחודיות להתקשרות עם הבנקאי:


  1. התכתבות ב-SMS
    שירות יחודי של מזרחי טפחות, המאפשר למי שהגיש בקשה להתכתב ישירות ב-SMS עם בנקאי המשכנתאות ולהתעדכן בזמן אמיתי.

  2. אפליקציה טפחות עד הבית
    האפליקציה מאפשרת להתכתב עם הבנקאי האישי, לצרף קבצים ולהתעדכן בתהליך. בנוסף ניתן לגבש תוכנית פיננסית לקניית הדירה, לקבל מידע מקיף על השכונות בהן אתם מתעניינים ולתעד דירות שראיתם במהלך החיפוש. 

  3. ​GPS טפחות: אזור אישי​​​ יחודי דרכו ניתן להתכתב עם הבנקאי ולהתעדכן לגבי בקשת המשכנתא שהגשתם. GPS טפחות מצביע ב​כל עת באיזה שלב נמצאת בקשת ההלוואה שהגשתם, מה משמעות שלב זה ומהם השלבים הבאים. לצורך כניסה למערכת GPS טפחות יש להזין באזור האישי את מספר תעודת הזהות ואת מספר הבקשה אותו קיבלתם בעת הגשת בקשת ההלוואה.

אנו במזרחי טפחות, הבנק המוביל במש​כנתאות, מאחלים לכם הצלחה בתהליך ונסייע לכם להגשים את חלומכם בדרך הנוחה והידידותית ביותר. תוכלו בכל עת לפנות למומחי המשכנתא שלנו בטלפון 8860*. 

לאחר ביצוע ההלוואה תוכלו גם
לעקוב אחר​​​ מצב ההלוואה באתר האינטרנט של הבנק. נשמח לעמוד לרשותכם גם בטלפון  02-6215883  שלוחה 1 או בפקס 03-5686982.

​​​​
אי-עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.​​​
 
 
​​

עוד לא הגשתם בקשה להלוואה?

לנוחותכם עומדות בפניכם מספר דרכים להגשת בקשה: 
 

  • פניה לשירות הטלפוני של טפחות שמספרו 8860* השירות פועל בימים:
     
    א' עד ה' בין השעות 8:30-21:30
    ובימי ו' בין השעות 8:30-13:00 
     

  •  מילוי פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם.
     

  • כניסה לאחד מסניפי מזרחי-טפחות